اجرای بیش از ۱۶ عنوان کلاس ویژه خواهران در کانون موعود ساوه

حسینلو از برگزاری ۱۶ عنوان کلاس ویژه اوقات فراغت توسط کانون فرهنگی هنری موعود ویژه خواهران خبر داد.

  سودابه حسینلو، با اشاره به فرا رسیدن فضل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان و اعضای کانون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانون فرهنگی هنری موعود، مسجد فاطمه الزهرا(س) ساوه برنامه های متنوعی را برای این ایام در نظر گرفته است که امید است همچون سنوات گذشته با استقبال جوانان و نوجوانان برگزار شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری موعود با بیان اینکه بیش از ۱۶ عنوان کلاس برای اوقات فراغت تابستان در نظر گرفته شده است، افزود: برای اینکه همه سلایق و علایق را تحت پوشش قرار دهیم کلاس های مختلفی پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه این کلاس ها ویژه خواهران برگزار می شود، ادامه داد: کلاس زیورآلات، فیروزه کوبی، چرم دوزی و عروسم بافی با هدف اشتغالزایی برای دختران جوان و نوجوان برگزار می شود.

حسینلو به برگزاری کلاس های قرآنی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: روخوانی قرآن در دو بخش کودکان و بزرگسالان، تفسیر قرآن، روانخوانی قرآن کریم، تجوید قرآن وحفظ قرآن در دو گروه کودکان و نوجوانان از برنامه های کانون است.

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری موعود ساوه همچنین به برپایی حلقه های صالحین نیز اشاره کرد و ادامه داد: برپایی کلاس های آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف نیز از کلاس های اوقات فراغت امسال است.

وی همچنین به برگزاری کلاس نقاشی روی سفال اشاره کرد و ادامه داد: برپایی کلاس های آموزش شنا ویژه اعضای کانون نیز از دیگر برنامه های تابستان امسال کانون فرهنگی هنری موعود ساوه است.

کد خبر 1765506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha