تواضع رئیس جمهور ستودنی بود

آیت الله شعبانی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور شهید گفت: افرادی که از نزدیک با شهید رئیسی در ارتباط بودند تأکید دارند که تواضع رئیس جمهور ستودنی بود.

به گزارش خبرنگار شبستان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز ۸ خرداد، در مراسم  گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد فاطمیه شهرستان ملایر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و دیگر همراهان ایشان گفت: روزهای سختی برای مردم ایران گذشت و ضایعه اسفناک شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان همه را ناراحت و نگران کرد چرا که ما خادمان بزرگی را از دست دادیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در حادثه سقوط بالگرد با اشاره به ویژگی‌های آیت الله رئیسی از ابعاد مختلف افزود: رهبر معظم انقلاب به صورت جامع ویژگی‌های شهید رئیسی را بیان کردند و از نگاه رهبری مهمترین ویژگی شهید آیت الله رئیسی اخلاص ایشان بود.

وی با بیان اینکه ما شهادت شهید بهشتی، شهادت شهید رجایی و باهنر را فراموش نکردیم جامعه ما از ابتدای انقلاب مسئولان خادم  را در ذهن  خود دارد تصریح کرد: شهید رئیسی خاطره‌های خوش خدمت شهید رجایی را در جامعه زنده کرد.

شعبانی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور شهید افزود: افرادی که از نزدیک با شهید رئیسی در ارتباط بودند تأکید دارند که تواضع رئیس جمهور ستودنی بود.

تواضع رئیس جمهور ستودنی بود

شعبانی با بیان اینکه شهید رئیسی نشان داد می‌توان رئیس جمهور بود اما در مقابل مردم تواضع داشت تصریح کرد: شهید جمهور ثابت کرد می‌توان قدرت داشت اما در برابر طعنه‌ها سکوت کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر شهید رئیسی این رفتارها را داشت پس دیگر مسئولان هم می‌توانند این روش و منش را داشته باشند، بیان کرد:  ایشان تربیت شده مکتب امامین انقلاب بودند و پیام شهدای خدمت به همه مسئولان این است که باید در مسیر خدمت به مردم با تمام توان تلاش کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه خدمت به مردم در نگاه اهل بیت(ع) دارای جایگاه و ارزش والایی است، خطاب به مسئولان تصریح کرد: فراموش نکنیم فرصت برای خدمت بسیار کوتاه است و شاید فردایی وجود نداشته باشد

وی گفت: طبق فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص)، بدترین مردم کسی است که آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب می‌کند و مسئولان با خدمت صادقانه به مردم می‌توانند ابدیت خود را تضمین کنند.

شعبانی اضافه کرد: در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، انسجام و وحدتی مثال زدنی در کشور ایجاد شد و امیدواریم در انتخابات شاهد روی کار آمدن دولتی مبارک باشیم که تمام تلاشش، رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشد.

در پایان نیز حاضران در رسای شهدای دولت عزاداری کردند.

تواضع رئیس جمهور ستودنی بود

کد خبر 1765910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha