همایش « آینده پژوهی و اولویت تحصیل در مقطع سطح سه» برپا می شود

داج با اعلام خبر همایش جذب و پذیرش در مقاطع عالی با عنوان آینده پژوهی و اولویت تحصیل در مقاطع سطح سه گفت: هدف از برگزاری همایش جذب و پذیرش ، ترغیب، تشویق و حمایت از طلاب سطح ۲ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، نشست هم اندیشی دومین همایش جذب و پذیرش « آینده پژوهی و اولویت تحصیل در مقطع سطح سه با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی و  عبدلی ۹ خرداد برپا شد. 

داج، معاونت آموزش مدرسه علمیه تخصصی زینبیه در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مدرسه علمیه تخصصی زینبیه دومین همایش جذب و پذیرش در مقاطع عالی با عنوان آینده پژوهی و اولویت تحصیل در مقاطع سطح سه را برگزار می کند.

 وی با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش جذب و پذیرش ، ترغیب، تشویق و حمایت از طلاب سطح ۲ است بیان کرد: ارزش علم و علم آموزی بر کسی پوشیده نیست زیرا امروز در حساس‌ترین شرایط زمانی قرار داریم عالم دینی با قلم فکرش می‌تواند دشمن را در هم بکوبد و پاسخگوی شبهات مغرضانه در فضای مجازی و سطح جامعه باشد.

به گفته وی، طلبه‌ای سطح سه، باید آسیب‌ها و مشکلات جامعه را شناسایی کند و راه حلی بیان نماید زیرا با تحصیل در سطح ۲ تنها یک سری اطلاعات به دست می‌آورد ولی برای اینکه مشکلات جامعه را شناسایی نماید بهترین راهکار تحصیل در مقطع سطح سه است.

وی در ادامه تاکید کرد: مدرسه علمیه تخصصی زینبیه چند سال است در راستای به گزینی طلاب در سطوح سه و۴ اقدام به اجرای اموری از جمله، حضور در مدارس علمیه ، برگزاری نشست‌های مختلف و نیز همایش  داشته است.

داج توضیح داد: سال گذشته اولین همایش جذب و پذیرش  در سطح استان البرز برگزار و از طلاب و کادرمدارس جهت شرکت در همایش دعوت به عمل آمد ، در اولین همایش جذب و پذیرش حاضر شدند ، بیشترین نفرات از مدارس فاطمیه ، حضرت خدیجه کبری ،الزهرا و معصومیه بودند که در قرعه کشی انجام شده دو نفر از طلاب مدرسه الزهرا ،کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را دریافت و به مشهد اعزام شدند .

وی ادامه داد: نکته حایز اهمیت این می باشد، طلابی که امسال در سال اول سطح ۳ مشغول به تحصیل هستند از طریق همایش با مدرسه و نیز رشته های سطح ۳ آشنا شده اند و بعد از همایش اقدام به ثبت نام کردند.

داج افزود: امسال نیز پیرو سال گذشته دومین همایش جذب و پذیرش برنامه ریزی شد و جهت آشنایی بهتر طلاب محترم با رشته های موجود در سطح ۳ چهار نشست تخصصی با عنوان کلی ، آینده پژوهی و اولویت تحصیل در سطح ۳ ( ظرفیت ها ،چالش ها و فرصت ها ) در چهار رشته اخلاق و تربیت اسلامی ،تفسیر و علوم قرآن ، فقه و اصول و کلام اسلامی  به صورت مجازی در سامانه قرار برگزار شد.

معاونت آموزش مدرسه علمیه تخصصی زینبیه خاطرنشان کرد: از امور مهم در زمینه جذب و پذیرش برگزاری کلاس های تمهیدیه و یا به عبارتی آمادگی آزمون سطح ۳ ، با حضور اساتید برجسته می باشد ،با یاری خداوند متعال سال گذشته دوره های مهارت افزایی برای آزمون سطح سه برگزار گردید واکثریت قریب به اتفاق افراد حاضر در این کلاس ها از آزمون سربلند بیرون آمده و رضایت بسیار بالایی از این دوره داشتند . لذا مدرسه علمیه تخصصی زینبیه در نظردارد در راستای تقویت سطح علمی طلاب با هدف قبولی  در آزمون ، تیرماه امسال دوره تمهیدیه را برای طلاب سطح ۳ و در صورت در خواست جهت طلاب سطح ۴ نیز برگزار نماید.

کد خبر 1766040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha