مادر شهیدان داوری از بهشهر آسمانی شد

مادر شهیدان والامقام عبدالصاحب و عبدالحمید داوری از شهرستان بهشهر روستای کوهستان آسمانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حاجیه خانم حلیمه اسحاقی گرجی مادر صبور شهیدان والامقام عبدالصاحب و عبدالحمید داوری  در روز چهارشنبه ۹ خرداد  ماه پس از سال‌ها صبر و بردباری در سن ۹۰ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.
 پیکر پاک این مادر شهید روز  پنجشنبه ۱۰‌مهر ماه ساعت ۱۷:۰۰  از مخابرات روستای کوهستان به سمت مزار  تشییع و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده می شود. شهید عبدالحمید داوری در تاریخ ۱۳۴۵/۲/۱۸ در روستای کوهستان بهشهر متولد و در تاریخ  ۱۳۶۴/۱۲/۲۱ در عملیات ولفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو بر اثر اصابت ترکش به پهلو و دست به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید عبدالصاحب داوری در تاریخ ۱۳۴۹/۲/۲۴ در روستای کوهستان شهرستان بهشهر متولد و در تاریخ ۱۳۶۵/۱۱/۹ در کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.
در فرازی از وصیت نامه  این شهید آمده است: امت حزب الله در سخنان امام تفکر کنید شرق و غرب و عوامل مزدور داخلیش را بهتر بشناسید مبادا انقلاب اسلامی صادر نشود مبادا جو سازی مزدوران در مورد یاران امام در جامعه پیدا شود مبادا قدس آزاد نگردد که بنده اعتقاد به اینکه کلید فتح قدس درکربلاست و در راهی قدم میگذارم که راه کربلا آنجاست.

آذرماه ۱۴۰۰ بود که اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر در دیداری با حاجیه خانم «حلیمه اسحاقی » مادر شهیدان «عبدالحمید و عبدالصاحب داوری کوهستانی » دیدار و پای صحبت های شیرین و خاطرات از فرزندان شهیدش نشست.
این‌مادر از دلتنگی هایش برای فرزندان گفت اما همچنان مصمم بود و افتخار می کرد که فرزندانش در راه خدا به شهادت رسیدند و به آرزوی خود رسیدند.

کد خبر 1766108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha