تقویت حس اعتماد به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می‌کند

حسین میرزایی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: یکی از راهکارهای مهم برای افزایش مشارکت تقویت حس اعتماد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین میرزایی در نشست شورای اداری چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: عملیاتی‌کردن چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفند یکی از بهترین انتخابات در ۴۵ سال گذشته بود، اظهار داشت: انتظار می‌رود در انتخابات هشتم تیرماه نیز با نصب العین قراردادن چهار راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاباتی بی‌نظیر و درشان ملت ایران برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان حضور در عرصه انتخابات چهاردهم گفت: آنچه در این شرایط مهم است برنامه‌ریزی برای رقابت سالم است و ضرورت دارد همه عوامل از جمله فرمانداران، مردم و مدیران پای‌کار باشند.

وی بر ضرورت پشتیبانی همه دستگاه‌های اجرایی از امر انتخابات افزود: آنچه به‌عنوان یک اصل در انتخابات مطرح و مهم است رعایت اصل بی‌طرفی مطلق دست اندکاران امر انتخابات است.

حسین میرزایی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: یکی از راهکارهای مهم برای افزایش مشارکت تقویت حس اعتماد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری یادآور شد: اعتماد مردم به دست‌اندرکاران امر انتخابات موجب افزایش مشارکت در عرصه انتخابات می‌شود.

وی با تاکید بر امیدوارانه صحبت‌کردن در شرایط کنونی یادآور شد: امیدآفرینی و امید افزایی مهمترین اصلی است که امروز باید موردتوجه قرار گیرد.

کد خبر 1766173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha