تظاهرات میلیونی در یمن در حمایت از فلسطین

مردم یمن امروز در بیش از ۴۰ میدان استان‌های این کشور در همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از قضیه آرمان فلسطین و پشتیبانی از مقاومت تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، باوجود حملات مستمر آمریکا و انگلیس،. مردم یمن امروز جمعه در تظاهرات گسترده ای در بیش از ۴۰ میدان استان های صعده، ریمه، مأرب و تعدادی از مناطق در استان های عمران، اب و تعز در همبستگی با مردم فلسطین و پشتیبانی از مقاومت و محکومیت ادامه کشتار اسرائیل علیه نوار غزه و حمایت از نیروهای مسلح یمن در پشتیبانی از ساکنان غزه به راه انداختند.

تظاهرات در یمن در حمایت از فلسطینی ها و پایداری غزه برای سی و سومین هفته متوالی با وجود حملات آمریکایی-انگلیسی که چندین منطقه در یمن را در سحرگاه پنجشنبه و جمعه هدف قرار داد و در نتیجه آن بیش از ۴۶ نفر از شهید و زخمی شدند، ادامه دارد.

 انتظار می‌رود که صنعا، پایتخت، بعدازظهر امروز جمعه شاهد راهپیمایی‌های میلیونی برای تایید تداوم موضع یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها باشد.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله، دیروز پنجشنبه در سخنرانی خود درباره تحولات فلسطین اشغالی و تحولات منطقه ای تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن عملیات خود را از نظر کمی و کیفی با تحت فشار قرار دادن اشغالگران ومحکومیت تجاوزات به رفح، تشدید خواهند کرد.

وی افزود: کاهشی در سطح عملیات ما وجود ندارد و بلکه حرکت کشتی ها در طرف آمریکایی و انگلیسی کاهش یافته و تقریباً از طرف اسرائیلی وجود ندارد.

الحوثی تاکید کرد : هیچ عاملی نمی تواند بر موقعیت یمن تاثیر بگذارد و  عملیات های آن علیه اشغالگران کاهش نخواهد یافت. عملیات یمن در این هفته ۱۲ عملیات در دریای سرخ، دریای عرب، اقیانوس هند و دریای متوسط بوده است.

کد خبر 1766228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha