دیدار رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان

مصطفی سیاسر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور در ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام وهاب پیشه ور مدیریت ستاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  مصطفی سیاسر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور در ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام وهاب پیشه ور مدیریت ستاد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف بر تعامل بیشتر حوزه هنری انقلاب اسلامی با ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کردند و خواهان ارتباط بیشتر  این دو نهاد انقلابی  در کارهای مذهبی، هنری و فرهنگی شدند.

حجت الاسلام وهاب پیشه ور در این دیدار به ظرفیت های پیدا و پنهان کانون های فرهنگی و هنری در مساجد استان اشاره کرد و بیان داشت:  در سالهای اخیر کانون های فرهنگی و هنری در جذب جوانان موفقیت های خوبی را به دست آورده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری در مساجد نقش بی بدیل دارند، تصریح کرد: هم اکنون در حال پایش کانون ها هستیم تا بدانیم کدام کانون ها فعال هستند و مورد حمایت قرار خواهیم داد.

گفتنی است هم اکنون بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

کد خبر 1766787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha