وسایل منزل یکی از مادران شهدای کرمان به نیازمندان اهدا شد

مدیر کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم کرمان با اشاره به تقدیم وسایل منزل یکی از مادران شهدا به مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم افزود: این وسایل میان نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام علی اکبر غفوری‌نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به تقدیم وسایل منزل یکی از مادران شهدا به مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم افزود: این وسایل میان نیازمندان توزیع شد.
امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم خیابان شهید رجایی کرمان گفت: فرزندان این خانواده پس از درگذشت مادر نیت برای این اقدام حسنه کردند.

وی با اشاره به اینکه همه وسایل اعم از گاز، یخچال، فرش و... میان نیازمندان تحت حمایت مرکز نیکوکاری طفلان مسلم توزیع شد؛ بیان کرد: با این محبتی که خانواده شهید مبذول کردند، مشکلات چندین خانواده حل شد.

حجت‌الاسلام غفوری نسب اظهار کرد: توزیع وسایل منزل میان نیازمندان، باقیات الصالحاتی است که خوب است به آن وصیت کنیم.

وسایل منزل مادر شهید به مرکز نیکوکاری مسجد طفلان مسلم اهدا شد


وی آغاز طرح کمک به نیازمندان محله‌ای مسجد را مربوط به سال ۸۹ دانست و افزود: این طرح از سال ۹۶ با افتتاح مرکز نیکوکاری طفلان مسلم شکل رسمی‌تری به خود گرفت و در حال حاضر جمعیت حدود یک هزار نفری متشکل از بیش از ۳۰۰ خانواده تحت حمایت این مرکز قرار دارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد طفلان مسلم ادامه داد: ۱۱۰ خانواده تحت حمایت مرکز نیکوکاری طفلان مسلم، اولویت الف هستند که جدای از حمایت‌های مختلف از ۱۰ دوره سبد کالا که در طول سال توزیع می‌کنیم، بهره مند می‌شوند.

وی درباره نحوه توزیع و نوع کمک‌های مرکز نیکوکاری توضیح داد: کمک‌ها در پی مراجعه خود افراد نیازمند و یا معرفی مردم و پس از تحقیقات میدانی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام غفوری‌نسب این کمک‌ها را در زمینه‌های درمانی، تهیه جهیزیه، تحصیلی، آموزش و حتی اشتغال دانست و افزود: در زمینه اشتغال پس از کمک به توانمندسازی افراد، محصولات آنان از طریق ایجاد بازارچه ماهیانه در صحن مسجد، به فروش می‌رود.

کد خبر 1767420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha