لاک‌پشتی که تحت تاثیر قرار می‌گرفت

قصه«لاک پشتی که تحت تاثیر قرار می گرفت» امشب دوشنبه ۲۱ خرداد از برنامه «شب بخیر کوچولو»برای مخاطبان رادیو ایران روایت می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزای شبستان، برنامه «شب بخیر کوچولو» با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی گلریز وکیلی از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۵ از رادیو ایران پخش می شود.

گلریز وکیلی تهیه کننده رادیویی گفت: «شب بخیرکوچولو» ترکیب رادیو به عنوان یک رسانه خیال‌انگیز و بحث قصه و قصه‌گویی است که با تخیل سر و کار دارد و مریم نشیبا به عنوان مجری برنامه موجب شده است که بعد از سال ها «شب بخیر کوچولو» هنوز از شنیدنی ترین برنامه های رادیو باشد؛ در برنامه امروز دوشنبه ۲۱ خرداد، قصه لاک پشتی که تحت تاثیر قرار می گرفت خوانده می شود.

وی ادامه داد: قصه گویی یکی از تاثیرگذارترین شیوه‌های آموزشی، برای یادگیری کودکان است. روشی که کودک را به افزایش مهارت، رشد خلاقیت، تخیل و تصویرسازی هدایت می‌کند. امروزه بسیاری از والدین به دلیل دغدغه‌های فکری و نداشتن وقت کافی، زمانی را برای داستان گویی کودک، صرف نمی‌کنند؛ در صورتی که قصه گویی کودکان، یک امر مهم ولازم است.

این تهیه کننده رادیویی ادامه داد: تلاش ما در «شب بخیر کوچولو» بر آن است که قصه های آموزنده را برای کودکان انتخاب کنیم، وی به قصه «لاک پشتی که تحت تاثیر قرار می گرفت» اشاره کرد و گفت: در این قصه مفهوم عزت نفس به کودکان آموزش می دهیم.
 

کد خبر 1767474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha