«قطب شمال» به «باغ هنر» رادیو ایران رسید

برنامه‌ رادیویی «باغ هنر» که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، برنامه «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود. «عبدالله علایی»،  تهیه کننده رادیویی درباره  با اشاره به موضوع این هفته برنامه «باغ هنر» گفت: سه شنبه ۲۲ خرداد، قطعه «قطب شمال» اثری از «فرزاد فرزین» باحضور کارشناسان در برنامه نقد و بررسی شد.

وی ادامه داد: «فرزاد فرزین» خواننده موسیقی ایرانی در سبک پاپ و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون است که با دومین آلبوم رسمی خود با نام «شوک» که در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد به شهرت رسید و مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گرفت.

علایی افزود: «فرزین» کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و تاکنون نیز هفت آلبوم رسمی منتشر کرده، سابقه بازیگری در فیلم‌های سینمایی همچون «پسران آجری»، «کنسرت روی آب» و «سگ‌های پوشالی» و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی «عاشقانه»، «مانکن» و «ملکه گدایان» را هم در کارنامه هنری خود دارد.

تهیه کننده «باغ هنر» تصریح کرد: سه شنبه ۲۲ خرداد، با حضور مرتضی لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، حسن مهدی اعتباری کارشناس آواز و مهدی خیرخواهی ترکیب و نهایی ساز، قطعه «قطب شمال» اثر «فرزاد فرزین» در برنامه نقد فنی و محتوایی شد.

کد خبر 1767649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha