زنان شهیده مسلمان الگوی زن مسلمان و ایرانی هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: زنان شهیده مسلمان و مجاهد ایرانی توانستند الگوی زن مسلمان ایرانی را به تصویر بکشند و در برقراری امنیت ملی نقش پویا و تاثیرگذاری را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، نیره الهامی؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، امروز ۲۴ خرداد در اجلاسیه ۳۹۲ زن شهیده اهل سنت آذربایجان غربی که در تالار وحدت مهاباد برگزار شد، گفت: ما به وجود زنان ایثارگر و شهیده آذربایجان‌غربی افتخار می‌کنیم و زنان شهیده مسلمان و مجاهد ایرانی توانستند الگوی زن مسلمان ایرانی را به تصویر بکشند و در برقراری امنیت ملی نقش پویا و تاثیرگذاری را ایفا کنند.

وی ضمن ابرازخشنودی از برگزاری این اجلاسیه باشکوه ادامه داد: در این راستا یادواره‌هایی در ۶ شهر سنی‌نشین برپا شده و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم انجام گرفته است.

این مسئول ادامه داد: رونمایی از پوستر جشنواره شیدایی لاله‌ها، برپایی میز خدمت به نیابت از زنان شهیده اهل سنت، رونمایی از کتاب ققنوس در اسارت، رونمایی از کتاب نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس از جمله برنامه‌های جنبی این اجلاسیه‌ است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: هنر مادران ایرانی  پرورش قهرمانانی بی‌بدیل و تقدیم آن به ساحت انقلاب اسلامی است.

الهامی اظهار کرد: چنین زنانی در کشورمان ما کم نیست که نمونه بارز این مادران را در عصر حاضر نیز شهید هستیم‌ که مادر سردار سلیمانی و مادر شهید رییسی را می‌توان مثال زد.

کد خبر 1767934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha