اجرای پویش نذر قربانی با راه اندازی ۳۳۳ پایگاه در استان مرکزی

عبادی با اشاره به اجرای پویش نذر قربانی، گفت: ۳۳۳ پایگاه امداد استان مرکزی  آماده جمع آوری نذورات مردم مومن و نوعدوست در عید قربان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سید مهدی عبادی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: ۳۳۳ پایگاه امداد شامل ۳۱۷ مرکز نیکوکاری و ۱۶ مرکز و دفتر امداد استان مرکزی آماده جمع آوری نذورات در پویش عید قربان هستند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال نذورات برای نیازمندان جمع آوری شده است، افزود: امید است امسال نیز شاهد همدلی و همراهی مردم مومن، خیر و نوعدوست استان مرکزی در کمک به نیازمندان باشیم که امسال پیش بینی بینی می شود این رقم به ۲۵۰ میلیارد ریال برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار داشت: به منظور ذبح اصولی و بهداشتی دام نیز هماهنگی های لازم با فروشندگان دام زنده ها صورت گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پویش "نذر قربانی" نیز به منظور جمع‌آوری نذورات مردمی راه‌اندازی شده است، خاطر نشان کرد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۸۶  مربع» و همچنین از طریق شماره کارت ۰۶۱۴ – ۰۰۰۰ – ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷ نزد صندوق امداد ولایت، جهت پرداخت نذورات اقدام کنند.

عبادی همچنین از اجرای پویش "به عشق علی" به جهت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در عید غدیر خبر داد و اضافه کرد: در شب عید غدیر نیز توزیع ۳۵۰ پرس غذای گرم برنامه ریزی شده و ۲هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی با کمک مراکز نیکوکاری توزیع خواهد شد.

کد خبر 1767935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha