ضرورت توجه به معیشت مردم، اشتغال جوانان، مبارزه با فساد و ارتقای زیرساخت‌های کشور

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه معصومیه قم با اشاره به برخی برنامه‌ها، سیاست‌ها و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود برای تشکیل دولتی چابک و مردمی، گفت: توجه به معیشت مردم، اشتغال جوانان، مبارزه با فساد و ارتقای زیرساخت‌های کشور از مهم‌ترین مسائلی است که به آن توجه ویژه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، علیرضا زاکانی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه معصومیه قم با اشاره به برخی برنامه‌ها، سیاست‌ها و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود برای تشکیل دولتی چابک و مردمی، گفت: توجه به معیشت مردم، اشتغال جوانان، مبارزه با فساد و ارتقای زیرساخت‌های کشور از مهم‌ترین مسائلی است که به آن توجه ویژه خواهیم کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: با ارائه مشوق‌هایی به مردم در زمینه ساخت بافت‌های فرسوده می‌توان به نقطه‌ای رسید که به جای ۴ میلیون مسکن، با مشارکت مردم ۱۰ میلیون واحد ساخت.

وی مدیریت ناترازی بانک‌ها  و بورس، توزیع عادلانه یارانه‌ها، ایمن سازی محورها و جاده‌های پرتردد کشور، رفع مشکلات حوزه خودروسازی و تحول در نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

زاکانی توزیع عادلانه یارانه منابع انرژی بین تمام مردم را از دیگر برنامه‌های مهم خود در تشکیل دولت توصیف کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده که بعدا در مناظرات به‌طور مفصل به آن اشاره می‌کنم خواهم گفت که چگونه نرخ بنزین را حتی از ۳ هزار تومان به ۱۵۰۰ تومان می‌رسانیم و توزیع عادلانه به چه نحوی انجام خواهد شد.

وی گفت: در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه محور، از مشارکت مردم و ظرفیت و توان نخبگان استفاده می‌کنیم.

زاکانی همچنین در پاسخ به نوشته‌ی یکی از حاضرین در این نشست مبنی بر اینکه بعد از قبول مسئولیت در شهرداری تهران و خداحافظی با نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مردم قم از وی گلایه‌مند هستند، تصریح کرد: این قبول مسئولیت و رفتن از قم، خارج از عهده شخص خودم و بر اساس نظر سران دو قوه بود.

وی گفت: چندین بار برای این موضوع از مردم قم پوزش طلبیدم و باز هم پوزش می‌طلبم، اما این تصمیم، تصمیمی بود که خارج از عهده خودم بود تا در جای دیگری خدمت کنم.

زاکانی همچنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از حاضرین در این مراسم که اگر قصد ماندن تا آخر را دارید آیا ترسی از شکسته شدن رای انقلابیون ندارید؟ گفت: من تلاشم این است که با برنامه هایم صالح مقبول باشم، اما اگر نامزدی را ببینم که صالح مقبول است و برنامه‌های من را می‌تواند اجرا کند از او قطعا حمایت می‌کنم.

کد خبر 1767958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha