هم افزایی مرکز طبع و نشر قرآن با مرکز تحقیقات کامپیوتری نور

مدیران مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران در طی نشستی تخصصی با مجموعه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، ضمن تاکید بر هم افزایی حداکثری، تفاهمنامه همکاری امضا نمودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز طبع و نشر قرآن کریم، دکتر مرتضی توکلی، قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن کریم در این نشست با بیان تاریخچه تأسیس مرکز طبع و نشر قرآن و فعالیت های آن، پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمند به دست آمده را از بدو تأسیس تا حال حاضر را تشریح نموده و راهکارهای هم افزایی حداکثری بین دو مرکز را مورد واکاوی قرار دادند. 
همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین بهرامی، رئیس مرکز نور ضمن ابراز خرسندی از فرصت به وجود آمده برای همکاری و هم افزایی در جهت پیشبرد اهداف مشترک بیان کرد: «انتشار حداکثری محصولات مرکز طبع و نشر قرآن کریم، خصوصاً محصولات تحقیقاتی و پژوهشی از بستر رسانه‌ای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، فرصتی مغتنم برای هر دو مجموعه است». 
وی همچنین در خصوص ساخت محصولات دیجیتالی از تحقیقات ارزشمند مرکز اظهار امیدواری نموده و با تاکید بر شروع روند تولید محصولات دیجیتالی گفتند: «در آینده تعداد قابل توجهی از محصولات تحقیقاتی مرکز طبع و نشر قرآن در سه بستر وب، نرم افزار تحت ویندوز و نرم افزار اندروید، تولید و در دسترس محققان و مخاطبین جامعه هدف قرار خواهد گرفت». 
امضای تفاهمنامه همکاری میان دو نهاد، پایان بخش این نشست صمیمانه بود.

گفتنی است، این نشست در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در شهر مقدس قم برگزار گردید.  

کد خبر 1768349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha