برقراری ارتباط با نسل جوان محور برنامه‌های طرح اوقات فراغت

برم مخاطبان اصلی کانون‌ها را کودکان، نوجوانان و جوانان عنوان کردوگفت: برقراری ارتباط خوب با نسل جوان محور برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد می باشد.

«نرگس برم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با اشاره به برنامه های تابستان کانون ویژه خواهران ریحانه های بهشتی وابسته به کانون فرهنگی هنری بسوی ظهور و مسجد جوادالائمه گفت: ثبت نام علاقمندان برای شرکت در دوره های تابستانی در این کانون تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد.

مدیرکانون ریحانه های بهشتی آغاز کلاس های تابستانه این کانون را از اول تیرماه اعلام کردوافزود: روانخوانی وتجوید وحفظ جزء ۳۰ قرآن، کارگاه سبک زندگی اسلامی، آموزش خیاطی، نقاشی، سرود وتئاتر، تصویر برداری، تدوین، ریاضی  و زبان از کلاس های تابستانی مدیرکانون ریحانه های بهشتی می باشد.

وی با اشاره به اینکه ایام تابستان بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است، اظهارداشت: برقراری ارتباط خوب با نسل جوان  محور برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون ریحانه های بهشتی است.

برم، تبیین و ترویج فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال و مضرات ورود جوانان به شغل‌های کاذب و همچنین کسب علم و دانش و تربیت نیروهای جهادی و ارائه خدمت به محرومان را رویکرد برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون‌ها دانست وافزود: ولویت دادن کیفیت بر کمیت مهمترین اصل است و نسل امروز به دنبال جذابیت و کیفیت است.

برقراری ارتباط با نسل جوان محور برنامه‌های طرح اوقات فراغت

کد خبر 1768616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha