«پلاک هشت» از خوزستان، سرزمین ایثار و شهادت می‌گوید

برنامه «پلاک هشت» رادیو ایران این هفته به خوزستان؛ سرزمین ایثار و شهادت می پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  برنامه «پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای آرش احمدی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۱۵ از رادیو ایران پخش می شود.

با شروع جنگ تحمیلی مردم استان خوزستان با تمام وجود در خط مقدم جبهه حضور داشتند و در خیلی از شهرها حتی حاضر به ترک خانه خویش نشدند، دزفول، اهواز، خرمشهر، آبادان، اروندکنار، هویزه، سوسنگرد و ... در راه دفاع از میهن، شهدای زیادی را تقدیم کردند.

«متین ااسادات فیروزی»،  تهیه کننده این هفته برنامه «پلاک هشت» بیان کرد: این هفته با توجه به هفته های ایرانی و سفر به استان «خوزستان» ما نیز در برنامه از دلاوری این استان خواهیم گفت و به یاد شهدای این استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: جای جای این استان محل به شهادت رسیدن جوانانی است که از جان گذشتند تا مقابل بعثی ها و کشورهای بیگانه ایستادگی کنند، «خوزستان» با داشتن بیش از ۱۰ یادمان دفاع مقدس نشانگر ایثار ، جهاد و ترویج فرهنگ شهید و شهادت برای نسل جوان است.

فیروزی در خصوص دیگر بخش های برنامه گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات و نقش رسانه در این خصوص با دکتر لیلا وصالی مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای گفت و گو خواهیم کرد.

پایان پیام/

کد خبر 1768642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha