استقبال پسران و دختران نوجوان منطقه ۸ از سادات/ «مهمانی سادات» در گلستان

نوجوانان دختر و پسر فرهنگسرای گلستان به مناسبت عید غدیر به دیدار سادات رفته و از آنها تقدیر می‌کنند.  

 به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم، مراسم گرامیداشت دهه ولایت همراه با آیین دیدار و تکریم سادات معظم به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌شود.  

این جشن بزرگ با عنوان «مهمانی سادات» با هدف تجلیل از نوجوانان سادات برگزار شده و تلاش می‌کند ضمن گرامیداشت دهه ولایت امیرالمومنین علیه السلام آموزه‌های دینی امام شیعیان را به نوجوانان آموزش بدهد.  

عید غدیر فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ولایت و انجام سنت حسنه دیدار با خانواده‌های سادات است؛ این فرهنگسازی با محوریت ایجاد فضای تربیتی ویژه نوجوانان برگزار خواهد شد.  

براین اساس، فرهنگسرای گلستان با برگزاری دو ویژه برنامه به استقبال عید غدیر و مهمانی سادات می‌رود. نخستین مراسم، اختصاص به مراسم دیدار و تقدیر از ۲  نفر سادات توسط نوجوانان دختر دارد؛ این مراسم روز شنبه ۲ تیرماه از ساعت ۱۷ با حضور در منزل آنها برگزار خواهد شد.

جشن «مهمانی سادات» نیز به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ در روز یکشنبه ۳ تیرماه در دو نوبت، ساعت‌های ۱۰ صبح و ۱۵ با حضور کانون پسران نوجوان در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. در این جشن بزرگ نیز  نوجوانان پسر از دو نفر از سادات تقدیر خواهند کرد.  

فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۷۷۸۴۱۳۷۶ تماس بگیرند.  

کد خبر 1768896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha