«بازگشت به مسجد»؛ محور برنامه‌های تابستانی در کانون‌های فرهنگی هنری

حجت‌الاسلام خداداده با تشریح اهداف طرح تابستانی «مسجد کانون نشاط ۲» گفت: این طرح لبیک به نهضت بازگشت به مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کمال‌الدین خداداده در آیین افتتاحیه طرح ملی «مسجد کانون نشاط ۲» که پنجشنبه، ۳۱ خرداد به میزبانی استان البرز برپا شد با اشاره به کارنامه درخشان بچه‌های مسجد، اظهار کرد: اجرای طرح ملی «مسجد کانون نشاط» برای دومین سال پیاپی فرصتی برای رونق حضور نوجوانان و جوانان در مسجد و نوعی لبیک به نهضت بازگشت به مسجد است.

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: باید نسبت به کار تربیتی در مسجد اهتمام داشت، در این باره نقش الگوبخش شهدای مسجدی به ویژه شهدایی که از اعضا و فعالان کانون‌های مساجد بودند، بسیار موثر و پررنگ است.

حجت‌الاسلام ادامه داد: در قالب طرح پیوند مسجد و مدرسه، از ظرفیت سه هزار مسجدی که در مجاورت مدارس قرار دارند برای برنامه‌های اوقات فراغت تابستان استفاده می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: علاوه بر این، بازسازی آموزشی فرهنگی کانون‌های مجری طرح «مسجد کانون نشاط ۲» را دنبال می‌کنیم.
 

حجت‌الاسلام خداداده در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و خدمات مسجدی ایشان، گفت: آیت‌الله رییسی در افق کلانی که برای خدمت به مردم داشت، ۱۸ سال امام جماعت بود و در این کسوت گره‌گشایی از مردم را دنبال می‌کرد.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری را برای تحقق مسجد تراز نهضت بازگشت به مسجد به کار می‌گیریم.

کد خبر 1768933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha