تشرف سادات زیارت اولی به حرم مطهر رضوی 

مدیر امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: برای چهارمین سال متوالی در ایام عید غدیر، میزبان سادات احسان‌پذیر و زیارت اولی از سراسر کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد معالی اظهارکرد: در طول سال یکی از ماموریت‌های مدیریت امور زائرین تسهیل زیارت و تامین خدمات سفر زائرانی است که به دلیل مشکلات مالی و محرومیت، توفیق تشرف به زیارت امام رضا علیه السلام را نداشته‌اند اند.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و منابعی که برای ما تعریف شده، با کمک شبکه خادمیاری و کانون تخصصی زیارت، زائرینی که واجد شرایط باشند، شناسایی می‌شوند.

مدیر امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: در این میان افرادی هستند که از مسیرهای مختلف مانند انداختن نامه داخل ضریح یا از تولیت درخواست سفر به مشهد را داشته که این درخواست ها جهت بررسی و احراز شرایط به استان ها ارسال و در صورت تایید، در نوبت اعزام به مشهد قرار می‌گیرند.

معالی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۳ از ۲۴ استان کشور، ۱۱۰۰ نفر، مهمان سفره احسان حضرت رضا (علیه السلام) بودند و از سه روز خدمات اسکان در زائرشهر رضوی، ۹ وعده غذایی، تشرف به مهمان‌سرای حرم مطهر و بازدید از موزه‌های حرم مطهر ، بهره‌مند شدند.

مدیر امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در پایان، گفت: ویژه برنامه ای فرهنگی و تبلیغی، روز شنبه دوم تیرماه برای این عزیزان، در رواق دارالمرحمه، برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 1768970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha