اتمام طرح‌های نیمه تمام؛ از اولویت های دولت سیزدهم بود

مخلص الائمه با اشاره به تلاش های شبانه روزی دولت سیزدهم در بخش های مختلف، گفت: اتمام طرح های نیمه تمام،از اولویت های دولت سیزدهم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه امروز (۳ تیر) در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهور به ویژه شهید رئیسی، گفت: شهید جمهور نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام را بنیان گذاشت.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه دولت سیزدهم در استان مرکزی برخی پروژه‌هایی که عمر بعضا ۱۸ ساله داشتند و مردم از پایان این طرح‌ها نا امید شده بودند را به پایان رساند، افزود: در دو سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی صرف شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این در حالی است که در مجموع شش سال ماقبل دولت سیزدهم، ۳ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی هزینه شده بود.

وی با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم در بخش های مختلف به ویژه پروژه های نیمه تمام اضافه کرد: در طول این سه سال اعضای دولت سفرهای متعددی را به نقاط مختلف کشور داشتند و رئیس جمهور جانش را در این مسیر گذاشت.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه دولت سیزدهم در ابتدای کار با واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل متعدد مواجه بود، اظهار داشت: این پروژه ها با غفلت و خیانت به خاک سیاه نشسته بودند ولی در دولت سیزدهم به مدار تولید برگشتند.

مخلص‌الائمه همچنین به توفیقات دولت در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اجرای عدالت آموزشی، بازگشت مرجعیت به مدرسه، معلم و کتاب درسی و حذف مافیای کنکور از جمله اقدامات دولت سیزدهم بود.

این مقام ارشد استان در ادامه به انتخابات ۸ تیر اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم به همان شکلی که با انتخاب درست در سال ۱۴۰۰ مسیر حرکت کشور را از ریل حرکت تجملی، اعتماد به دشمن و فاصله با مردم و تعطیلی ده‌ها پروژه‌ به ریل پیشرفت و اعتماد به مردم تغییر دادند باز هم با انتخاب اصلح به پیشرفت کشور کمک کنند.

کد خبر 1769389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha