تقدیر از تلاش رسانه‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از تلاش اصحاب رسانه در انتخابات که موجب ارتقای مشارکت می‌شود، قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد دوشنبه ۴ تیرماه در نشست شورای اطلاع رسانی استان که در محل معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز ضرورت دارد که رسانه‌ها در حوزه استفاده از امکانات و فناوری‌های جدید به خصوص هوش مصنوعی ورود پیدا کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در انتخابات باید به بیانات مقام معظم رهبری اهتمام داشته باشند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات قبلی ۴ راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را مطرح کردند لذا بهترین شاخص و محتوا، بیانات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مجموعه رسانه‌ای مقام معظم رهبری تولیدات خوبی داشته است و می‌توان از آن تولیدات در فضای رسانه‌ای بهره برد، عنوان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور باید فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد لذا با فضای رسانه‌ای باید به این مباحث پرداخت تا مردم در انتخاب اصلح این موضوعات را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد با اشاره به حرکت‌های رذالت آمیز دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم، تصریح کرد: تحرکات دشمن را زیر نظر داریم و باید مراقب آنها باشیم. براین اساس؛ اشراف بر خط دشمن خیلی اهمیت دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به نزدیک بودن چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و شهید جمهور، بیان کرد: با توجه به سیره شهید جمهور و نزدیک بودن مراسم چهلمین روز شهادت ایشان، جمعیت زیادی انگیزه دارد که به مشهد مشرف شوند، طبیعتاً تقاضای ما این است در حوزه رسانه ملی و مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی اهتمام ویژه‌ای نسبت به پوشش اخبار این روز داشته باشند.

پایان پیام/

کد خبر 1769589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha