زندگی باعزت و حفظ کرامت از مطالبات مردم/ ضرورت شرکت در انتخابات

یکی از مهم ترین خواسته های مردم زندگی باعزت و حفظ کرامت شان است

الهام فخاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: لازم است در شرایط موجود به راه حل های موجود و ممکن برای حل مساله فکر کنیم و از نظر ما این اتفاقات نشانه هایی از ارائه راه حلی هست.

وی افزود: در شرایطی هستیم که می توانیم با انتخاب ریاست اجرایی کشور که با امور جاری، خرد و کلان همه مردم ایران سروکار دارد بازگشت به حاکمیت قانون و با تاکید بر عدالت و با رعایت حقوق شهروندی جدی تر و در مسیر قانون دنبال کنیم.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: منش و روش سیاسی این است که با کمترین هزینه برای شهروندان و با امنیت خواسته هایشان را محقق کنیم و به خواسته هایشان پاسخ مثبت در چارچوب قانون بدهیم و به مردم خدمت ارائه شود.

فعال اجتماعی خاطرنشان کرد: کارنامه روشن و کارآمد داشته، نگاه علمی داشته و آشنایی با دست اندازها و چالش های مسیر اجرا می تواند با همکاری قوای دیگر و نهادهای بالادستی که بتوانیم گفتگوی موثر را در سطوح مختلف و بخش های مختلف کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین خواسته های مردم زندگی باعزت و حفظ کرامت شان است که به نظر می رسد با مجموعه ای از مسائل بین المللی و داخلی، این شایسته مردم ایران نیست که دغدغه معیشت داشته باشند.

فخاری ادامه داد: کشور ایران جزو ۲۰ اقتصاد مهم دنیا هست و از نظر تمدنی پیشینه و سرمایه عظیمی دارد و از نظر منابع انسانی جامعه متخصص، جوان و ارزشمند و جامعه پیشکسوت برجسته ای دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه ایران بهره بگیریم

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری تعیین کنندگی ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می کنیم که از راه قانونی و نهاد سیاسی مطالبات خود را درخواست کنند و این امر نیز از طریق صندوق رأی محقق می شود و مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور حق دارند تا از نهاد رسمی، قانونی و حفاظت شده برای بیان خواسته هایشان استفاده کنند.

کد خبر 1769733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha