انتخابات پرشور قدرت چانه‌زنی ما در عرصه بین‌الملل را بالا می‌برد

گلرو، مشارکت مردم در انتخابات را یکی از مولفه‌های اقتدار ملی برشمرد و تاکید کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بالا برود قدرت ما برای چانه‌زنی در مجامع بین‌المللی افزایش می‌یابد.

«عباس گلرو» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: در یک مرحله مهم و حساس تاریخ انقلاب بعد از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و دیگر عزیزانی که در راه خدمت به مردم جانشان را نثار کردند، قرار داریم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را پیش رو داریم، کاندیداها هم آمده اند و آنچه که داشتند ارائه کرده اند و امیدواریم یک انتخابات حداکثری و پرشور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سلایق مختلف نیز در این دوره نامزد شده اند و مردم نیز از هر طیف و سلیقه ای می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

گلرو، مشارکت مردم در انتخابات را یکی از مولفه های اقتدار ملی برشمرد و تاکید کرد: اقتدار مدلی در مقابل وجه بین المللی و قدرت های خارجی در منطقه و در دنیا می باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بالا برود قدرت چانه زنی در مجامع بین المللی در دنیا مستحکمتر می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، مناظرات انتخاباتی را خوب ارزیابی کرد و گفت: یک مقدار از سطح توقعات اجتماعی پایین تر بود.

وی درخصوص برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از ایده هایی که گفته می شود قابلیت اجرایی دارد اما باید از فضای شعار فاصله گرفت.

گلرو با بیان اینکه کشور ما امکانات و نیروی انسانی ماهر و فرهیخته دارد، تاکید کرد: در حوزه های دانش بنیان به برکت استراتژی رهبری و راهبردهای علم محور مقام معظم رهبری گام های خوبی برداشته ایم. 

نماینده مجلس تصریح کرد: ظرفیت های مالی ما علی رغم تحریم ها خوب است، مدیریت ما دچار اشکالات اساسی است که از سطوح مختلف باید چاره اندیشی شود و سطح پیگیری کارها نیز در دولت و مجلس باید تقویت شود.

کد خبر 1769744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha