برخورد قانونی دستگاه قضایی با متخلفان انتخاباتی

حجت‌الاسلام جزائی گفت: دستگاه قضایی استان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، با مرتکبین برخورد قانونی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین سعید جزائی، در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان مرکزی، گفت: برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در هشتم تیرماه امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


 رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: با شهادت رئیس جمهور و براساس تکلیف قانون اساسی، در آستانه برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری هستیم که در این راستا تمامی افراد دخیل در انتخابات، برگزاری انتخابات امن، سالم و با مشارکت حداکثری را در دستور کار خود دارند.


وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در مدت زمان کوتاهی فراهم شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این مهم در زمان کوتاهی نسبت به انتخابات سنوات گذشته در حال انجام است، اما آمادگی کامل در تمامی عوامل اجرایی و نظارتی جهت برگزاری انتخابات با شکوه وجود دارد و تسهیل حضور مردم در پای صندوق‌های رای، وظیفه مجریان برگزاری انتخابات است.

حجت الاسلام جزائی با تاکید بر اینکه امید است با هماهنگی تمامی اقدامات مطابق زمان‌بندی مدون صورت گیرد، بیان کرد: مجموعه قضایی استان نیز به عنوان یک نهاد نظارتی، بدون هیچ‌گونه جانب‌داری از شخص یا جناح خاص، با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود، جریان پیش، حین و پس از انتخابات را رصد می کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دستگاه قضایی استان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، با مرتکبین برخورد قانونی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مجموعه قضایی استان بر اساس وظیفه خود و در راستای برگزاری انتخابات سالم، با تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان، به دنبال تحقق مطلوب این هدف است، ادامه داد: امید است با حضور آگاهانه و گسترده فرد اصلح با آرای مردم، سکان‌دار قوه مجریه شود.


این مقام ارشد استان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، بیان کرد: مردم مومن و انقلابی ایران داسلامی در مراسم تشییع و بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان سنگ تمام گذاشتند و این بار نیز با حضور خود در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح وفاداری خود به انقلاب و نظام را نشان می دهند.

کد خبر 1769883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha