فردی را انتخاب کنیم که در جهت تقویت نظام، انقلاب و مسیر عزت مردم گام برمی‌دارد

مشاور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: ما می‌توانیم بر اساس شاخصه‌ها و خصوصیات، فردی را انتخاب کنیم که در جهت تقویت نظام، انقلاب و مسیر عزت مردم قدم برمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «غلامعلی قدیریان» امشب ضمن بازدید از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای سرآبتاوه شهر یاسوج با حضور در جمع نمازگزاران این مسجد و تشریح واقعه غدیر، اظهار کرد: انتخاب همیشه وجود دارد و این انتخاب بین خوب و خوب‌تر، بد و بدتر و بین بد و خوب یکی انتخاب می‌شود.

مشاور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: هم اکنون در نبود امام زمان حضرت مهدی (عج) امام و حجت بلامنازع، مقام معظم رهبری هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری شاخصه‌ها و خصوصیات را بیان می‌کنند که ما می‌توانیم بر اساس شاخصه‌ها و خصوصیات، فردی را انتخاب کنیم که در جهت تقویت نظام، انقلاب و مسیر عزت مردم قدم برمی‌دارد.

حجت الاسلام قدیریان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در روایت داریم مساجد بهترین جایگاه در روی کره زمین هستند، افزود: بهترین اماکن و جایگاه‌هایی که خدا در روی زمین نشان کرده، مساجد هستند.

مشاور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بیان کرد: همچنین در روایت داریم فرشتگان درگاه الهی پرسیدند « این نورهایی که بر روی زمین می‌بینیم، چه هستند؟ منادی در آسمان ندا داد این انوار مقدسی که می‌بینید اماکنی به نام مسجد هستند و مومنان در یک زمان خاصی در مسجد حضور پیدا می‌کنند، نماز می‌خوانند و ذکر خدا را به جا می‌آورند».

وی خاطرنشان کرد: مومنان در روی زمین با ذکر خداوند، مسجد را به یک جایگاهی برای انسجام، مودت، خدمات عبادی و اجتماعی تبدیل می‌کنند.

حجت الاسلام قدیریان یادآور شد: مساجد قابلیت‌های بسیاری دارند و نباید خود را از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها محروم کنیم و مدیران، هیئت امنا و امامان جماعت نباید از این نکته غافل شوند.

مشاور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مسجد را منشا خدمات ارزشمندی دانست و افزود: این مکان مقدس محلی است که سبک زندگی ایرانی و اسلامی را به ما آموزش می‌دهد.

وی طبق سخنان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ مدیر واحد و بلامنازع مسجد را امام جماعت دانست و گفت: هیئت امنا، کانون فرهنگی و هنری و بسیج بازوان فکری و اجرایی امام جماعت در هر مسجد هستند.

گفتنی است در این نشست به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در نماز جماعت و حاضرین در مسجد جوایزی از طرف ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

کد خبر 1769895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha