همایش  «امتداد حماسه خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری» در اراک برگزار شد

همایش جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی که با موضوع «امتداد حماسه خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری» در دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار مرتضی عمومهدی عصر امروز، (۶تیر) در همایش جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی که با موضوع «امتداد حماسه خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری» در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار شد، به حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد و گفت: ملت ایران در روز ۸ تیر ماه با حضور در پای صندوق های رای عزت، اقتدار و صلابت کشور را در بین کشورهای دنیا بالا می‌برد.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با تاکید بر اینکه ملت ایران باید با انتخابی آگاهانه، فرد اصلح را انتخاب کنند، افزود: مشارکت بالا در انتخابات سبب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب و ارزش های آن هستند، بیان کرد: امروز شاهد فعالیت ۱۷۰ شبکه فارسی زبان خارجی برای انتقاد از کشور هستیم، که حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح دست دشمنان را از این مملکت کوتاه و توطئه‌های شوم آنان را خنثی می کند.


این مقام مسئول به دیدار مسئولان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این دیدار، رهبر انقلاب بر اهمیت عید غدیر و انتخابات تاکید کردند و فرمودند انتخابات با مشارکت و انتخاب فرد آگاه، اصلح و توانمند که به مردم خدمت کند و در راه پیشرفت کشور قدم‌های خوبی بردارد؛ می‌تواند موجب سرافرازی و عزت مردم ایران شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه برخی افراد نسبت به انتخابات بی‌تقاوتی بوده و تنبلی می‌کنند، بیان کرد: آنها باید بدانند که ارزش و اثر یک‌ برگ رای از اثر موشک‌های بالستیک که‌ در شب عملیات «وعده صادق» به قلب اسرائیل وارد شد، هم بیشتر است.

همایش  «امتداد حماسه خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری» در اراک برگزار شد

مسعود پیرایش نیز در این مراسم ضمن دعوت از جامعه ورزشی استان برای حضور پرشور و آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شما عزیزان باید اطرافیان خود را نیز به حضور در این صحنه ملی و عرصه سیاسی دعوت و تشویق کنید.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، در ادامه با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته این استان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل، ۱۴ درصد افزایش یافت، افزود: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این استان از ۷۹ هزار و ۲۷۶ نفر در سال ۱۴۰۱ به ۹۰ هزار و ۳۹۹ نفر در سال گذشته رسید.

وی با بیان اینکه این استان رتبه ششم ورزشکاران سازمان یافته را در کشور دارد، اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم به بخش ورزش ارزشمند است و گام‌های بلندی در این حوزه طی سه سال عمر بابرکت دولت مردمی برداشته است.

کد خبر 1769898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha