بازسازی واقعه غدیر خم با مشارکت اعضای کانون روستای قلعه نو

قلعه نویی از بازسازی واقعه غدیر خم با مشارکت اعضای کانون در ایام عید غدیر و ساخت ماکتی در این راستا خبر داد.

علی قلعه نویی، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر از بازسازی واقعه غدیر و ساخت ماکت در این راستا با همکاری اعضای کانون خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: عید غدیر، عیدالله اکبر است و از اهمیت زیادی برخوردار  است که باید این مهم از دوران کودکی در بین افراد نهادینه شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری رهپویان انتظار مسجد بازسازی واقعه غدیر با مشارکت اعضای کانون
قلعه نویی از بازسازی واقعه غدیر خم با مشارکت اعضای کانون در ایام عید غدیر و ساخت ماکتی در این راستا خبر داد.


 
مسئول کانون فرهنگی هنری رهپویان انتظار مسجد امام حسین علیه السلام افزود: تبیین فرهنگ غدیر در جامعه امری ضروری است و همگان باید با این فرهنگ متعالی بیش از پیش آشنا شوند.

بازسازی واقعه غدیر خم با مشارکت اعضای کانون روستای قلعه نو
وی با اشاره به برنامه های این کانون در ایام دهه امامت و ولایت گفت: از روز عید قربان برنامه های مختلف از جمله جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ، حلقه های معرفتی و بصیرتی و ... با حضور اعضای کانون برگزار شد که این برنامه ها همچنان ادامه دارد.


قلعه نویی با اشاره به ساخت ماکت غدیر با مشارکت اعضای کانون، بیان کرد: این کار با هدف آشنایی هر چه بیشتر بچه ها با غدیر، امامت و ولایت انجام شد و مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

مسئول کانون فرهنگی هنری رهپویان انتظار همچنین به برپایی موکب اشاره کرد و گفت: این موکب جهت پذیرایی در ایام اعیاد قربان و غدیر با مشارکت بچه ها برپا شد.

وی همچنین به برگزاری مسابقات مختلف در این ایام به ویژه عید غدیر اشاره کرد و گفت: این مسابقات با موضوعات غدیر، ولایت و امامت برگزار شد و به نفرات برتر مسابقات جوایزی اهدا شد.

قلعه نویی اجرای نمایش طنز، اجرای گروه سرود و سخنرانی را از دیگر برنامه های این ایام دانست.

کد خبر 1769994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha