پیام دعوت آیت‌الله رمضانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با ادامه حماسه سازی نظام اسلامی در سامان بخشی به رکن اجرایی کشور ظرف چهل روز پس از شهدای پرواز اردیبهشت و حیران ماندن چشم ناظران دنیا به مدیریت جمهوری اسلامی، اکنون نوبت مردم قدردان به خلق حماسه دیگر در انتخاب رئیس جمهور اصلح است که گوش به فرمان ولی امر خود تاریخ سازی کنند.

در انتخاب رئیس جمهور، رهنمودهای رهبر حکـــــیم و فرزانه انقلاب بهترین شاخص برای امت وفادار و مردم حاضر در صحنه است تا ملاک هایی چون  اعتقاد قلبی فرد اصلح به مبانی انقلاب و نظـــام، توانایی کار کردن وخستگی ناپذیری، استفاده از عناصر خوب وهمـکاران بدون زاویه با نظام اسلامی و بهره گیری از ظرفیـتهای موجود در کشور را مد نظر داشته و پای صنــدوق های رأی حاضر شوند.

به برکت ایام مبارک غدیر، روز جمعه ۸ تیر، مـــــردم انقــــلابی و خدا جوی گیلان دو اثر مهم غدیر را که مشــــارکت در سرنوشت و گزینش از بهترین‌ها است را به منصه ظهور و بروز خواهند رساند تا با انتخابی اصلح، امیدوار به ادامه اجرای برنامه شهید جمهور و اعتمادسازی مردم به مسئولین باشیم.

کد خبر 1770020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha