حضور در انتخابات کمترین مسئولیت ما برای تقویت حق و مقاومت است

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن منتظر تضعیف مرکز جبهه حق جهان است که کمترین کار ما برای تقویت این جبهه، حضور در انتخابات برای ناامیدکردن دشمن است.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: در جنگی قرار داریم که تقابل جبهه حق و کفر و اسلام و بی دینی است و این جنگ در حال شدت گرفتن است که مشی، منش و اندیشه، رفتار و کردار ما در این جنگ اثرگذار است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: پایتخت جبهه دین و اسلام در جهان، ایران است و همانگونه که حاج قاسم سلیمانی گفت: کشور ما حرم و مرکزیت جبهه حق است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم این روزهای کشور، برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، از ۲ جهت برای کشور ما اهمیت دارد یکی شرکت در انتخابات و دیگری برگزیدن فرد اصلح.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: دشمن منتظر تضعیف مرکز جبهه حق جهان است که کمترین کار ما برای تقویت این جبهه، حضور در انتخابات برای ناامیدکردن دشمن است.

وی افزود: در فتنه سال ۱۳۸۸ هم رهبر معظم انقلاب فرمودند: «بزرگترین خطای فتنه گران این بود که دشمن را امیدوار کردند» و این اقدام، ضربه زیادی به کشور وارد کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: شرکت در انتخابات به دشمن ضربه می زند و او را نامید می کند چون می فهمد که مردم پای انقلاب و دین خدا ایستاده اند.

وی گفت: قدم دوم در این انتخابات، انتخابات فرد اصلح برای اداره کشور و دولت چهاردهم است.

حجت الاسلام حسینی گفت: فردا صلح طبق معیارهای رهبر معظم انقلاب باید مومن و انقلابی باشد و بدون نگاه به غرب برای عمران و پیشرفت کشور تلاش کند.

وی ادامه داد: کسی که می خواهد رئیس دولت چهاردهم بشود نباید منتظر آمریکا و بقیه کشورها بماند تا بخواهد کارهای کشور را انجام دهد بلکه همچون شهید رئیسی باید نگاهش به داخل و استفاده از ظرفیت های بین المللی که همراستای سیاست‌های ایران هستند، باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان بیان کرد: رئیس جمهور باید به دنبال ظرفیت استفاده از کشورهایی باشد که به دنبال سوءاستفاده، ضربه زن و استثمار و استعمار ما نیستند و علاوه بر آن توجهش به سمت وآمریکا و برخی کشورهای غربی سلطه گر نباشد.

وی ادامه داد: صداقت در گفتار و عمل، داشتن کارنامه و برنامه برای خدمت به مردم از دیگر شاخصه های رئیس جمهور اصلح است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: وظیفه اول ما شرکت در انتخابات و مسئولیت دوم ما انتخاب نامزد اصلح برای تقویت جبهه مقاومت و جبهه حق در مقابل استکبار است.

کد خبر 1770095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha