چشم به راه انتخابات ایران| از جنوب لبنان تا ملت‌های آزاده جهان

امروز که همه ما چشم انتظار فرج آقایمان امام زمان هستیم، امیدوارم شما مردم عزیز ایران یک انتخاب درست انجام بدهید چرا که تاثیرات آن برای تمام ملت آزاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ هدی مقلد، عضو هئیت بانوان حزب‌الله لبنان و از زائران هر ساله مزار حاج قاسم، به بهانه انتخابات ریاست‌جمهوری، مطلبی به خبرگزاری شبستان ارسال کرد.

این مطلب که به تصویری از حضور وی در انتخابات مجلس لبنان، پیوست شده و خطاب به ملت ایران است؛ به شرح ذیل است:


"سلام و درود به شما!

در این روز عظیم، با دل پر از شور و حماسه‌ آرزو می‌کنم کاری بکنید که دل امام زمان عجل‌الله تعالی و دل رهبر عزیزمون، شاد و خشنود شود.
ای مردم ایران عزیز!
بدانید که شما امید مردم آزاده دنیا هستید و چشم‌ها به شما خیره شده است.
شما در رویدادهای مهم همیشه بزرگوار بودید و ثابت کردید پای انقلاب هستید و از دین اسلام دفاع می‌کنید.
خواهش می‌کنم پای صندوق رای بروید تا هدف دشمنان ایران و اسلام خنثی بشود.
ان شاء الله در انتخاب اصلح برای جمهوری اسلامی برای کشور امام زمان موفق و مؤید باشید.
به من می‌گویند: چرا اینقدر عاشق ایران و مردمش هستی... مگر می‌شود یک شیعه به کشور امام زمان دلبسته نباشد؟ مگر می‌شود یک مسلم به جمهوری اسلامی علاقه نداشته باشد؟

مگر می‌شود یک انسان آزاده به کشور حامی مستضعفان جهان عاشق نباشد؟ چجوری آدم می‌تواند عاشق مردم متدین، غیور و فداکار ایران و ملت شهید پرور نباشد؟ در حالیکه من از نزدیک مردم ایران را دیدم، با ایشان برخورد کردم و از ایشان جز خیر و خوبی ندیدم.
دوست دارم ملت عزیز ایران بدانند که ما در جنوب لبنان در تمامی مناسبت‌ها و مخصوصاً روزهای تلخ در کنار و همدرد ایشان هستیم.
امروز که همه ما چشم انتظار فرج آقایمان امام زمان هستیم، امیدوارم شما مردم عزیز ایران یک انتخاب درست انجام بدهید چرا که تاثیرات آن برای تمام ملت آزاده می‌باشد.

دوستتان دارم

هدی مُقلد؛ جنوب لبنان-جبل عامل
جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ "

کد خبر 1770231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha