حداکثر استفاده را در برپایی انتخابات باشکوه ببریم

مرتضوی با اشاره به اینکه باید حداکثر استفاده را در برپایی انتخابات باشکوه ببریم، گفت:خوشبختانه تا این لحظه گزارش قابل ملاحظه‌ای نداشته و انتخابات در سلامت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،  غلامرضا مرتضوی در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه، گفت:در انتخابات ریاست جمهوری بازرس ویژه و سربازرس نداریم و تنها بازرسین شعب فعال هستند.

رییس هیات بازرسی استان کرمانشاه افزود: بر اساس نظام مردم سالاری‌دینی شرکت در انتخابات وظیفه قانونی و شرعی هر فرد محسوب می‌شود و افراد می‌توانند با شرکت در انتخابات نسبت به نحوه مدیریت کشور اظهارنظر کنند و شرکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور تأثیرگذار است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم و بدون هیچ ایرادی، تضمین کننده اقتدار کشور است و باید از فرصت هم‌افزایی خوبی که در دولت مردمی شاهد هستیم، حداکثر استفاده را در برپایی انتخابات باشکوه ببریم.

مرتضوی با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری عمده نظارت با شورای نگهبان است، تصریح کرد :بازرسان وظیفه کنترل جریان انتخابات را برعهده دارند و در صورت مشاهده تخلف، بازرسان سریعا به نماینده فرماندار و ناظر شورای نگهبان در محل شعبه اطلاع داده و در صورت عدم رفع مشکل، ستاد انتخابات را در جریان می گذارند.

رییس هیات بازرسی استان کرمانشاه در پایان گفت: مردم در صورت تخلف می توانند با شماره هایی که در سطح هر شهرستان اعلام شده تماس بگیرند و گزارش دهند.

کد خبر 1770258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha