آیین نکوداشت مقام علمی و ادبی دکتر غلامعلی حداد عادل

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی آیین نکوداشت مقام علمی و ادبی دکتر غلامعلی حداد عادل، استاد فلسفه، ادیب و سیاست‌مدار ایرانی را با مشارکت بنیاد رودکی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه، آیین نکوداشت مقام علمی و ادبی دکتر غلامعلی حداد عادل، استاد فلسفه، ادیب و سیاست‌مدار ایرانی را با مشارکت بنیاد رودکی در«تالار وحدت» برگزار می‌کند.

در این آیین که ساعت ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد جمعی از استادان برجسته فلسفه، حکمت و ادبیات فارسی و برخی مدیران عالی فرهنگی و علمی کشور درباره جایگاه و اهمیت این استاد در سپهر فرهنگی، ادبی و حکمی ایران و جهان پارسی زبان به ایراد سخن خواهند پرداخت.


گفتنی است غلامعلی حداد عادل در تهران و در سال ۱۳۲۴ متولد شد. او تحصیلات متوسطه را در رشته ریاضی و در سال ۱۳۴۲ به پایان رساند، پس از آن مدرک کارشناسی فیزیک را در سال ۱۳۴۵ از دانشگاه تهران دریافت کرد. وی مدرک کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه شیراز را در سال ۱۳۴۷، مدرک کارشناسی ارشد فلسفه را از دانشگاه تهران و در سال ۱۳۵۱ و دکترای فلسلفه را از همان دانشگاه در سال ۱۳۶۴ اخذ کرد. و هم اکنون استاد فلسفه دانشگاه تهران است.

آیین نکوداشت مقام علمی و ادبی دکتر غلامعلی حداد عادل

کد خبر 1770575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha