ارائه خدمات هویتی به ۵۰۰ نفر در خراسان جنوبی

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: در روز انتخابات، خدمات هویتی از جمله تعویض شناسنامه، صدور شناسنامه المثنی و تحویل شناسنامه و کارت هوشمند ملی به بیش از ۵۰۰ هم استانی ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال خراسان جنوبی، مرتضی امیرآبادی زاده گفت: مجموعه ثبت احوال استان از 20 خرداد ماه به صورت دو شیفت دایر بوده و به ارائه خدمات هویتی پرداخته است.

وی عنوان داشت: در این ایام خدمات تعویض شناسنامه، صدور شناسنامه المثنی و تحویل شناسنامه و کارت هوشمند ملی بیشترین متقاضی را داشته است.

وی در ادامه گفت: در روز انتخابات نیز تمامی ادارات ثبت احوال استان از یک ساعت قبل از شروع انتخابات دایر گردیده و تا پایان ساعت رای گیری پاسخگوی مراجعین بوده اند.

امیرآبادی زاده اظهار کرد: در روز انتخابات علاوه بر خدمات یاد شده، اعلام شماره ملی به نمایندگان فرمانداران مستقر در محل صندوق های اخذ رای و مراجعینی که شماره ملی خود را در اختیار نداشتند نیز از خدمت های پر شمار ثبت احوال استان بود.

وی گفت: همکاران ثبت احوال استان با روحیه جهادی تمامی همت خود را در مسیر بسترسازی برای مشارکت پرشور هم استانی های گرامی به کار بستند و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز با تمام توان در این مسیر گام برخواهند داشت.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی ضمن دعوت مجدد از مردم فهیم خراسان جنوبی برای حضوری حماسه آفرین نظیر انتخابات قبل؛ از هم استانی های ارجمند خواست نسبت به رفع نواقص احتمالی مدارک هویتی خود هرچه زودتر اقدام نموده و این مهم را به روز انتخابات موکول نکنند.

گفتنی است علاوه بر ادارات ثبت احوال؛ دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهنده خدمات ثبت احوال نیز در ایام انتخابات آماده ارائه خدمات هویتی به هم استانی های گرامی در سراسر استان می باشند.

کد خبر 1770578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha