امنیت و آرامش کشور وابسته به انتخاب اصلح است

حجت الاسلام ذاکر گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح برای کشور امنیت و آرامش به ارمغان می‌آورد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: سرنوشت کشور را مردم تعیین می کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری یکی از ابزارهای تعیین سرنوشت کشور است.

وی با بیان اینکه  اقتدار و عزت کشور در عرصه بین المللی ثمره مشارکت حداکثری است، خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح برای کشور امنیت و آرامش به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور گفت: انتخاب رئیس جمهوری کارآمد، کاربلد، عملگرا، توانمند که اولویتش خدمت به مردم است به امیدآفرینی در جامعه منتهی می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم راحت زندگی کنیم و در دنیا آبرو داشته باشیم و راه شهدا و سردار سلیمانی را ادامه دهیم و منویات رهبر معظم انقلاب و وصیت نامه امام راحل (ره) را سرلوحه زندگی مان قرار دهیم، باید رئیس جمهوری اصلح را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام ذاکر تاکید کرد: هرکس که عشق به وطن و عرق به میهن دارد به عنوان یک وظیفه دینی، عقلی و شرعی و برای توسعه و آبادانی کشور عزیزمان ایران باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

کد خبر 1770627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha