نیمی از شعب رای مشهد در مساجد است

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: در شهر مشهد برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همانند دور اول، بیش از ۳۳۰ مسجد میزبان رأی دهندگان هستند که این تعداد شعبه معادل نصف شعب رأی این شهر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرحسین احمدنیا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر از ساعت ۸ صبح هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاش ائمه جماعات در زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی گفت: مساجد استان‌های خراسان نیز مثل گذشته در زمینه‌های مختلف برگزاری نشست‌های بصیرتی و میزبانی از صندوق‌های رأی پای کار انتخابات هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان افزود: در شهر مشهد برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همانند دور اول، بیش از ۳۳۰ مسجد روز جمعه میزبان مردم هستند که معادل نصف شعب رأی این شهر است.

حجت‌الاسلام احمدنیا تصریح کرد: همچنین ظرفیت‌های پیام‌رسان‌های داخلی برای پیدا کردن نزدیک‌ترین شعب اخذ رأی آماده شده است. 

«کافه گفتگو» فرصتی برای افزایش مشارکت 

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم، برنامه «کافه گفتگو» با هدف پاسخگویی به شبهات و شنیدن صحبت‌های مردم در زمینه‌های مختلف، به‌همت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در مشهد فعال بوده است.

امعاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در پایان یادآور شد: این برنامه با همت همسنگران مسجدی و تعدادی از دانشگاه‌ها و دانشجویان برای گفت‌وگوی تعاملی واقعی و به‌صورت تریبون آزاد پیرامون انتخابات با هدف شنیدن حرف مردم، هرشب در اکثر نقاط شهر مشهد برپا می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 1770968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha