واگویه‌هایی با شهید جمهور

منتخب زیباترین دلنوشته‌های مردمی دریافت شده در پویش «با شهید جمهور حرف بزن» به مناسبت چهلمین روز آسمانی شدن شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان همزمان با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیم شهدای خدمت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ حادثه تلخ و ناگوار ۳۰ اردیبهشت و شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور فداکار و پرتلاش کشور سوگی بزرگ برای مردم ایران بود. در این روزهایی که از شهادت آیت الله رئیسی می‌گذرد، خیلی‌ها از شهید نوشتند و هر کسی به طریقی احساس خود را به این شهید بزرگوار و همراهان ایشان ابراز کرد. 

در این پویش که از اولین ساعات چهلم شهدای پرواز اردیبهشت تا روز شنبه ۹ خرداد و آخرین ساعات شمارش آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داشت، ۱۳۴ هم‌وطن از اقصی نقاط کشور شرکت کردند. 

از میان شرکت‌کنندگان، دلنوشته‌های  حبیبه آقایی‌پور از تهران، علی رشنو از شهر آبدانان استان ایلام، تلما میرزایی از شهر بوشهر، محسن صفری از ملارد و مریم گلپایگانی از مشهد مقدس توسط کارشناسان دبیرخانه انتخاب شد که به برگزیدگان این پویش هدایایی اهدا می‌شود.   

گفتنی است از شرایط شرکت در پویش "با شهید جمهور حرف بزن" دنبال کردن صفحه اینستاگرام به نشانی @tehran_farhang بود که جملات منتخب نیز در این صفحه منتشر می‌شود.

جملات منتخب پویش "با شهید جمهور حرف بزن"

در ادامه بخشی از جملات و دل‌نوشته‌هایی که توسط شرکت‌کنندگان به دبیرخانه پویش ارسال شد را می‌خوانید: 

گلستان امام رئوف

بابا همیشه می‌گفت کسی که با ولایت زاویه داشته باشد عاقبت بخیر نمی‌شود و شما با رفتن پر رمز و راز و آن تشییع باشکوهتان جمله‌اش را برایم تکمیل کردید. انگار گفته باشید: اصلا به میزان ولایت‌پذیری‌ این دنیا، عاقبت بخیری‌های زیبا تقدیر آدم می‌شود. 

شاید برای همین بود آقا سید، که شما توی کوه‌ها گم‌ شدی و در قلب‌های ما پیدا و به چشم دیدیم که ابراهیم ما، از وسط آتش و دود، رفت به گلستان امام رئوف...

نوشتان باد چنین عاقبتی و کاش که ما نیز ....

بی‌خواب از رنج مردم

کسی که رنج مردم خواب را دزدیده از چشمش 

حسابش از حساب بی‌تفاوت‌ها جدا باشد

دریغا رفته‌ای... مردم به دنبال کسی هستند 

مدیری قابل و شایسته مانند شما باشد...

کاش دیده بودمتون

کجا رفتی سید، کاشکی همش یه خواب بود

کاش منم مثل همه‌ی بچه‌های رسانه از نزدیک دیده بودمتون

هنوز هم خادمی

سلام آقای رئیس جمهور پدر عزیزم حالت چطوره انشاءالله که رو به راهی 

چون خوابت رو دیدم با لباس سفیدی مشغول خدمت بودی تو حرم امام رضا علیه السلام فهمیدم جات خوبه و هنوز هم مشغول خادمی آقا علی بن موسی الرضا(ع) هستی. رئیس جمهور عزیز پدر معنوی من کمک کن تا شخص اصلح پیروز بشه و خون پاکت پامال نشه.

سلام برشکیبایی شما

سلام علی ابراهیم و سلام بر آن شکیبایی شما و سلام بر خدمات با حکمت مادام شما به راستی که با تلاش شبانه‌روزی و بی شائبه جامعه را از سرگردانی و گمراهی نجات بخشیدی و همواره شهید زندگی کردی و دشمن ستمگران و سید مظلومان بودی انشاءالله سلام ما را به حضرات معصومین علیهم صلوات الله برسانی و ما را برای ورود به بهشت شفاعت فرمایی.

فدایی جمهور

ما نسلی نبودیم که رجایی را درک کنیم ممنونیم که آمدی و نشانمان دادی ریاست‌جمهور یعنی فدا شدن برای جمهور....

سفرت به خیر سید.

سید ابراهیم شهید

چقدر شهادت با نام‌ تو زیبا ترکیب می‌شود؛ سید ابراهیم شهید....

هم مسیر با امام و شهدا

ای شهید جمهور ای شهید سید ابراهیم رئیسی عزیز، از خداوند متعال می‌خواهیم به حق خون مظلومانه شما این مسیر همانند یک نخ تسبیح ادامه پیدا کند و جبهه انقلاب روز به روز سرافراز و ادامه دهنده مسیر امام و شهدا باشد.

سید کجایی؟!

سید کجایی ببینی 

همه دنبال اون صندلی‌ای هستن 

که تو حاضر نبودی روش بشینی....

خالص و جهادی

آقا سید ابراهیم رئیس جمهور شهید ما؛

خیلیا صحبت‌های حضرت آقا رو تکرار می‌کنند، هشتگ و کلیدواژه و تیتر می‌کنند اما شما خیلی از این صحبت‌ها رو معنی کردی، مثل کار جهادی مثل خدمت بی منت، مثل کار و تلاش شبانه روزی و خالصانه.....

شما نشون دادی میشه به مقام و قدرت رسید ولی آنقدر پاک و سالم بود که به مقام شهادت هم رسید.

کد خبر 1770764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha