«هر مسجد، یک ستاد انتخابات» پویش مسجدی‌ها برای حماسه حضور

حجت الاسلام موسوی با اشاره به راه اندازی پویش «هر مسجد، یک ستاد انتخابات» برای دعوت مردم برای حضور حداکثری در دومین انتخابات ریاست جمهوری گفت: همچون دور اول ۹۰۰ مسجد شعبه اخذ رای هستند که امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

حجت الاسلام «سید یاسر موسوی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از راه اندازی پویش «هر مسجد، یک ستاد انتخابات» برای دعوت به حضور حداکثری در آستانه دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تمام تلاشمان را به کار می بندیم که مردم در صحنه انتخابات سهیم و دخیل باشند تا شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی شویم.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: ائمه جماعات مساجد برای فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری به خوبی وارد عمل شده اند و تیم هایی در مساجد، مدارس، محلات اطراف، روستاهای اطراف حضور می یابند تا بتوانند رای اولی ها را به این حماسه حضور دعوت نمایند.

وی ابراز کرد: به غیر تولید محتوا برای ائمه جماعات، حضور مبلغین را از موسسات معتبر و حوزه علمیه قم در مساجد، برای پاسخگویی به شبهات دعوت نمودیم، زیرا که با تجربه ای که کسب کردیم، حضور مبلغین در زمینه پاسخگویی به سوالات بسیار موثر بوده است و امیدواریم برای مرحله دوم انتخابات هم اثر گذار عمل کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطر نشان کرد: در حال حاضر یکی از اقدامات خوبی که در حال انجام است این است که مساجد خود را تنها محدود به فعالیت در مسجد نکرده اند، بلکه بچه های مسجدی در میادین، محلات و روستاها حضور می یابند و برای کاندیداهای مورد تایید تبلیغ می کنند، تا به انتخاب رییس جمهور اصلح کمک نمایند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ۹۰۰ مسجد تهران در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری شعبه اخذ رای هستند، تصریح کرد: این آمادگی است که اگر ستاد انتخابات اعلام کرد، بتوانیم مساجد بیشتری در اختیار این ستاد قرار دهیم. البته شعبه اخذ رای شدن مسجد فرآیندسختی برای مسجد است، زیرا که هیأت امنا، امام جماعت و خادمین مسجد در این زمینه پای کار هستند و فضا را برای حضور مردم و پس از برگزاری انتخابات هم برای شمارش آرا آماده می کنند.

کد خبر 1770925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha