«نسل قاسم» در محرم به شبکه امید می‌آید

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ویژه برنامه «نسل قاسم» از شبکه امید پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه برنامه «نسل قاسم» در دهه اول محرم به صورت زنده و ترکیبی از شبکه امید پخش می شود.

این برنامه به معرفی هییت هایی که نوجوان خلاقیت منحصر به فردی ایجاد کردند و نحوه خادمی برای اهل بیت و حس و حال خوب در فعالیت های تشکل‌ها و هیات‌های نوجوانانه می پردازد.

حضور گروه های سرود، مداحان نوجوان، شعرای نوجوان آئینی و همچنین معرفی گروه های جهادی که در مساجد و کانون های فرهنگی سبب جذب نوجوانان گشته از دیگر بخش های این برنامه است. همچنین پخش نماهنگ های مناسب ایام و همچنین خواندن پیامک های ارسالی نوجوانان و ارتباط تلفنی در فواصل برنامه ها و مسابقه و ارتباط زنده از هییت های عزاداری در سراسر کشور از بخش های اصلی این برنامه است.

برنامه زنده «نسل قاسم» به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و  با اجرای محسن قره شیخلو و محمد صادق تربتیان و با حضور حجت الاسلام دکتر محمد رحمانی  به عنوان کارشناس و سردبیر مهمان نوجوانان در دهه محرم روی آنتن می رود. این برنامه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن می رود.

کد خبر 1771488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha