طرح شوق رویش هلال احمر خراسان جنوبی آغاز شد

کاوسی گفت: طرح شوق رویش هلال احمر با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خراسان جنوبی در تابستان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی امروز چهارشنبه (۲۰ تیر) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: طرح شوق رویش با عنوان مهارت افزایی، توانمند سازی و غنی سازی اوغات فراغت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب به دو شیوه مجازی و حضوری برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این طرح، با رویکرد آگاه‌سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی، با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی در مراکز امور جوانان اجرا می‌شود، افزود: کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متناسب با شرایط اقلیمی و نیاز شهرستان ها برگزار می‌شود.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بالا بردن تاب آوری جامعه در مواقع بحرانی، حوادث و آشنایی همه آحاد مردم با امداد و نجات از مهم ترین اهداف طرح است، گفت: فعال شدن خانه‌های هلال و کانون‌های سازمان و همچنین استفاده حداکثری اعضا از امکانات موجود از دیگر اهداف اجرای این طرح است.


کاوسی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح کلاس های امداد و کمک های اولیه، آموزش آمادگی در برابر مخاطرات، دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، اردوهای فرهنگی، زیارتی، جهادی و آموزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و… برگزار خواهد شد.

کد خبر 1771595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha