کار و تلاش راه رسیدن به نتایج ماندگار است

علیخانی با تاکید بر اینکه کار و تلاش تنها راه رسیدن به نتایج ماندگار است، گفت: تست هیدرو استاتیک بویلرهای پتروشیمی کرمانشاه توسط آذرآب با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مهندس ایرج علیخانی، معاون پروژه های نیروگاهی شرکت صنایع آذرآب، با اشاره به تلاش های این شرکت در جمع خبرنگاران گفت: با فعالیت شبانه روزی نیروهای پرتلاش شرکت صنایع آذرآب و تکیه بر تخصص و تجربه پرسنل این شرکت، تست هیدرو استاتیک بویلر های پتروشیمی کرمانشاه با موفقیت انجام شد.

معاون پروژه های نیروگاهی شرکت صنایع آذرآب، افزود: این پروژه با ظرفیت ۷۵ تن به منظور تولید بخار فاز ۲ پتروشیمی کرمانشاه ساخته شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد اولیه پروژه یکم آذرماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده و طبق برآورد صورت گرفته ، تا پایان سال ۱۴۰۳ تحویل خواهد شد؛ ادامه داد: این پروژه اکنون در مرحله خرید و آماده سازی  تجهیزات جانبی بویلر قرار دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: تست هردو هیدرو استاتیک بویلر در دو مرحله با موفقیت انجام گرفته و  رضایت  کارفرما در این خصوص حاصل گردید.

علیخانی ادامه داد: هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی‌آید، تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر می‌باشد که این تلاش در تولیدات صورت گرفته شرکت صنایع آذرآب نمایان است.

کد خبر 1771660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha