بازدید از موزه ها خراسان جنوبی رایگان است

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: بازدید از موزه های سطح استان در روز 6 مهر، مصادف با آغاز هفته گردشگری و همچنین روز هفتم مهرماه مصادف با تولد با سعادت امام رضا(ع) رایگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا رضایی، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی، از افتتاح 2 موزه در هفته گردشگری خبر داد و اظهار داشت: موزه مشارکتی مردم شناسی در محل خانه اعتمادی نیا در بافت تاریخی بیرجند (خیابان شهدا) و دیگری موزه مردم شناسی در بنای تاریخی حمام خیروز، در شهر فردوس که در مجموع بالغ بر 650 میلیون تومان برای راه اندازی و بهره برداری این موزه ها هزینه شده است.


وی افزود: در هفته گردشگری سالجاری ده ها کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گفت.

 

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان جنوبی، رضایی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در سطح استان، افتتاح نمایشگاه عکس گردشگری و اکوتوریسم در سالن شهرداری بیرجند با تاکید بر گردشگری کویر، برگزاری تورهای بیرجندگردی و استان گردی، تقدیر از فعالان حوزه گردشگری، حضور فعال در نمایشگاه اقوام ایرانی در کاخ سعدآباد تهران و دهها برنامه فرهنگی متنوع در طول این هفته در سطح استان اجرا می شود.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سازمان جهانی جهانگردی شعار امسال روز جهانی جهانگردی را گردشگری و انرژی پایدار، تقویت توسعه پایدار اعلام کرده است.

 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 177318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha