قیمت بلیط پروازهای اربعین از کرمان ۱۲ میلیون تومان است

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به پیگیری‌ها برای افزایش تعداد پروازهای اربعین از استان کرمان گفت: نرخ بلیط هواپیما از مبدأ استان کرمان به مقصد بغداد و نجف ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی جزینی‌زاده، سه‌شنبه (۲ مرداد) در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی با اشاره به اینکه دو پرواز هفتگی از کرمان به مقصد نجف و بغداد وجود دارد که پرواز کرمان بغداد از اول محرم انجام نشده اما به زودی مجدد راه‌اندازی می‌شود؛ افزود: شرکت هواپیمایی ماهان قول اولیه‌ برای افزایش پروازهای استان در اربعین را داده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان افزود: قیمت مصوب بلیط پرواز برای استان‌های کرمان، خراسان، سیستان و هرمزگان ۱۲ میلیون تومان اعلام شده و برای بزرگسال و خردسال متفاوت است.
وی اظهار کرد: بازه زمانی پروازهای استان از ۲۶ مردادماه تا دوم شهریور ماه در نظر گرفته شده و افرادی که قصد سفر گروهی دارند، حداکثر تعداد اعضای گروه آنها باید ۹ نفر باشد.
جزینی زاده تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۳۳۰۰ نفر اعزام هوایی از استان در ایام اربعین حسینی انجام شد.
مدیرکل راه‌آهن استان کرمان هم با بیان اینکه سال گذشته بیش از پنج هزار نفر زائر اربعین استان از ناوگان ریلی استفاده کردند، افزود: برنامه قطارها ویژه سفر اربعین به زودی اعلام می‌شود.
بر اساس این گزارش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نیازمند اتوبوس‌های معادن برای اعزام زوار اربعین است تا کمبودی در این باره پیش نیاید.
پیش‌فروش بلیط اتوبوس هم از ۱۰ مرداد آغاز و نرخ مصوب نیز به زودی اعلام می شود.

کد خبر 1773999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha