هدف از فعالیت‌های فرهنگی کانون جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است

رازگردانی گفت: هدف از فعالیت های فرهنگی هنری کانون، جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است.

معصومه رازگردانی، ضمن اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری اسوه در ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: حفظ جزء ۳۰ برای تابستان از جمله برنامه های این کانون است.

مسئول کانون فرهنگی هنری ریحانه الزهرا(س)، کوی هجرت اراک با بیان اینکه ثبت نام کلاس های حفظ انجام شده است، اظهار داشت: این کلاس ها از سن ۴تا۱۳سال و در دو گروه پسران و دختران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس های اوقات فراغت از اول تابستان شروع شده است، اظهار داشت:کانون فرهنگی هنری ریحانه الزهرا(س) کوی هجرت مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام همواره در تلاش است تا نسل جوان و نوجوان را به مسجد جذب کند.

رازگردانی همچنین به برگزاری کلاس زبان انگلیسی نیز اشاره کرد و ادامه داد: برای بچه های ۴تا۶سال نیز کلاس روخوانی روانخوانی قرآن برگزار و به آنها مدرک مهد قرآن ارائه می شود.

هدف از فعالیت‌های فرهنگی کانون جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است

وی همچنین به برگزاری کلاس های ریاضی، کلاس قرآن برای بزرگسالان، کلاس مشاروه برای جوانان و نوجوانان نیز اشاره مرد و اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی فاطمه شناسی ویژه بانوان مسجد از دیگر کلاس های این کانون است که با استقبال خوبی از سوی بانوان برگزار شد.


رازگردانی با تاکید بر اینکه هدف ما برای فعالیت های کانون اجرای کارهای فرهنگی است، ادامه داد: فعالیت های فرهنگی راهی برای جذب جوانان به مسجد است.

این مسئول فرهنگی همچنین به فعالیت گروه سرود کانون نیز اشاره کرد و گفت: گروه سرود کانون نیز تشکیل شده و اعضا همواره در حال آموزش و اجرا در مناسبت های مختلف هستند.
مسئول کانون فرهنگی هنری ریحانهالزهرا(س)، مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزاری کلاس مهدویت را از دیگر برنامه های کانون دانست و بیان کرد: تبیین سیره و منش مهدوی، امام شناسی و ولایتمداری از برنامه های مهدویت کانون است.

هدف از فعالیت‌های فرهنگی کانون جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است

این بانوی فعال فرهنگی به برگزاری مولودی خوانی در مناسبت های مختلف، پخت آش نذری با کمک خواهران کانون، دیدار با خانواده شهدای شهرک هجرت با حضور بچه‌های کلاس مهدویت، برگزاری برنامه های مناسبتی همچون جشن یلدا برای بچه های مهد قرآن، مراسم شهادت حضرت زهرا (س)، جلسه جلوگیری از قند خون فشار خون، آرتروز زانو با حضور کارشناس ویژه بانوان بالای ۴۵سال، برگزاری کلاس های هفتگی مهدویت برای دخترای زیر ۱۰سال، جشن حروف الفبا قرآنی  پایان ترم بچه‌های مهد قرآن کانون، برپایی حلقه صالحین با موضوع خدا شناسی برای بچه های ۷تا۱۲سال را از دیگر برنامه های کانون  فرهنگی هنری ریحانه الزهرا(س) مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دانست.

کد خبر 1774564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha