بررسی تغذیه با شیر مادر در برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران

برنامه «خانه و خانواده» روز چهارشنبه ۱۰ مرداد، در آستانه سالروز جهانی شیر مادر از اهمیت تغذیه با شیر مادر می گوید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، برنامه «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه میناخانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«متین السادات فیروزی» تهیه کننده رادیویی درباره موضوع این هفته برنامه «خانه و خانواده» گفت: اول آگوست هر سال بنام روز جهانی شیر مادر نامگذاری شده است و هدف از نامگذاری این روز تشویق مادران به تغذیه فرزندان خود از این موهبت الهی است. سال هاست که نقش اساسی تغذیه با شیر مادر در رشد و سلامت کودکان و همچنین سلامت مادران شناخته شده است و به تنهایی در شش ماه اول تولد برای شیرخوار کافی است و در شش ماه دوم تولد انرژی لازم پنجاه درصد از شیر مادر و پنجاه درصد از تغذیه تکمیلی تامین می شود.

وی افزود: در همین راستا در برنامه روز چهارشنبه ۱۰ مرداد، میزبان فیروزه روستا، ماما، روانشناس و مدرس کشوری خواهیم شد و در خصوص باورهای درست و نادرست درباره شیر مادر و اهمیت تغذیه آن گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند در زمان پخش برنامه سوالات خود را از طریق شماره های ۲۲۰۴۰۰۸۶ و ۲۲۰۵۰۰۹ و شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ مطرح کنند و پاسخ خود را از کارشناس برنامه دریافت کنند.

کد خبر 1774969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha