نیروهای مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب جنایت رژیم صهیونیستی را  پاسخ خواهند داد

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به ترور فجیع شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام با پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مواجهه خواهد بود، ما مصمم برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونسیتی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، به اولویت‌های اقتصادی دولت چهاردهم اشاره کرد و اظهارداشت: دولت و مجلس با مجموعه‌های مختلف، دست به دست هم دهند که مشکل اقتصاد را حل کنند، الان نرخ بیکاری ۸ درصد است، رهبری انقلاب فرمودند الان از نظر شرایط فعلی حل مسائل اقتصادی مردم بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه کوهدشت افزود: بایستی ارزش پول ملی افزایش یابد و این مورد در دستور کار دولت قرار گیرد، درآمد ارزی زیاد شود با کیفیت تولید رابطه دارد، اگر این محقق شود و تولید با کیفیت زیاد شود واردات کمتر می‌شود.

وی تصریح کرد: فضای تولیدی کشور را با همدلی و اتحاد با کیفیت تولید تقویت کرد، این کار در کشور بسیار مهم است و ارزش پول ملی افزایش خواهد یافت.

طهماسبی با اشاره به لزوم کنترل تورم در جامعه گفت: بایستی شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های تولیدی زود بازده تقویت و حمایت شود.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: در برنامه هفتم رئیس جمهور یکی از افراد فعال در تدوین این برنامه بوده است و یکی از شعارهای وی اجرای این برنامه و هم چنین سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به ضرورت پیاده سازی برنامه هفتم توسعه گفت: وقتی ارزش پول ملی زیاد شود، این یعنی خدمت به کشور و اینکه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد؛ ان‌شاءالله دولت جدید کابینه‌ای ارزشی و متعهد انتخاب کند.

حجت الاسلام طهماسبی ضمن محکوم کردن ترور فجیع شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام با پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مواجهه خواهد بود، ما مصمم برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونسیتی هستیم.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با مهارت های مناسب در شهرستان به صورت آموزش رایگان را در اختیار مردم قرار می‌گیرد، مردم امروز به شدت از اجاره مسکن گلایه‌مند هستند، این مسئله موجب نگرانی مردم و فشار به آنان شده است، بایستی مسئولان در این  فکری برای جلوگیری از افزایش سرسام آور قیمت‌ اجاره‌بها مسکن کنند.

کد خبر 1775358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha