پوستر جدید«در آغوش درخت»رونمایی شد

از پوستر جدید «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و محصول سازمان سینمایی سوره که از ۱۷ مرداد به اکران می‌رسد، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فیلم «در آغوش درخت» به کارگردانی و نویسندگی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم در بهمن ۱۴۰۱ در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد.

پس از دوسال و در آستانه اکران فیلم سینمایی «در آغوش درخت» که از ۱۷ مرداد راهی سینماها خواهد شد، از پوستر رسمی آن با طرحی از محمد شکیبا رونمایی شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواجشان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را برهم می‌ریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.»

پوستر «در آغوش درخت» رونمایی شد

«در آغوش درخت» با نمایش قاب‌هایی خارج از فضای تهران در شهر ارومیه به تولید رسیده و با خلق داستانی شاعرانه، آخرین تلاش‌های یک خانواده در آستانه فروپاشی را به تصویر می‌کشد.

مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران «در آغوش درخت» از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«د آغوش درخت» فیلم محبوب منتقدان و اهالی رسانه در جشنواره فجر ۴۱، نامزد ۷ سیمرغ و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و دیپلم افتخار بهترین کارگردان اول از این جشنواره شد.

کد خبر 1775602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha