تصویب اعتبار پروژه‌های ویژه اربعین در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های مربوط به زیرساخت های مراسم اربعین در این استان مشخص و اعتبار آن مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد عرب اول در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیان کرد: در این جلسه به جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ پرداخته و مطرح شد که پیگیری جذب مانده این اعتبارات از لحاظ کمی و کیفی تا پایان سال مالی که ۳۱ شهریور است، با دقت مناسبی توسط دستگاه های اجرایی انجام شود.

وی ادامه داد: اعتباری در خصوص تامین زیرساخت های مراسم اربعین اختصاص یافته که بین ۶ استان توزیع شده و بخشی از آن مربوط به سیستان و بلوچستان است که پروژه های آن در استان مشخص و مصوب شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: تبیین سیاست های کلی برنامه های اقتصاد دریا محور موضوع دیگری بود که به آن پرداخته شد، این مهم در اردیبهشت ماه امسال جهت اجرا به وزارتخانه های مربوطه ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به این که سیستان و بلوچستان یکی از ۷ استان ساحلی کشور است و بیشترین ظرفیت را به دلیل ارتباط با آب های آزاد و اقیانوس دارد، بهترین ظرفیتی است که می تواند در جهت توسعه اقتصادی، افزایش میزان جی دی پی استان و سایر موارد مربوط به حوزه اقتصادی از این مهم استفاده کند.

کد خبر 1776224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha