اعزام ۱۳ کامیون حامل اقلام غذایی و اسکان به کربلای معلی

مقبلی گفت: امروز ۱۳ تریلی، کامیون، کامیونت و سایپا حامل لوازم اسکان و مواد غذایی به کربلای معلی اعزام می شوند.

مقبلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: موکب دارالولایه اولین موکب شهرستان جیرفت است که از سال ۹۵ راه اندازی شده و از همان ابتدا با کمک های مردمی و خیرین به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی خدمت رسانی می کند.
مدیر موکب دارالولایه شهرستان جیرفت با بیان اینکه بنا به شرایط تعداد اعزام خادم به کربلای معلی متفاوت است، ابراز کرد: در سال های گذشته از ۱۵۰ تا ۸۰ نفر اعزام خادم داشتیم و امسال نیز ۴۸ خادم خانم و آقا جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) عازم کربلای معلی می شوند.
وی با اشاره به اینکه ما در کربلای معلی دو ماموریت اصلی داریم، اظهار کرد: یکی از این ماموریت ها اسکان و دیگری پذیرایی از عزاداران حسینی است و البته در کنار این ماموریت ها، خدماتی در زمینه خیاطی به آقایان و بانوان، آرایشگری ویژه مردان ارائه می شود.
مقبلی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی نیز همچون اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مداحی، مجالس ختم قرآن کریم و قرائت روزانه زیارت عاشورا انجام خواهد شد.
مدیر موکب دارالولایه شهرستان جیرفت با بیان اینکه ۱۵ روز در کربلای معلی جهت خدمت رسانی مستقر خواهیم شد، بیان کرد: قرار است روزانه به ۳ هزار نفر اسکان داده شود و در هر وعده غذایی نیز پذیرای ۱۰ هزار نفر از عزاداران حسینی باشیم.
عنوان کرد: در همین راستا امروز ۱۳ تریلی، کامیون، کامیونت و سایپا حامل لوازم اسکان و مواد غذایی به کربلای معلی اعزام می شوند.
مدیر موکب دارالولایه شهرستان جیرفت گفت: جا دارد از مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت و خیرین که با کمک های خود ما را در امر خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی یاری کردند، تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 1776574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha