اقدام غیرمنتظره یک مسلمان با توزیع بستنی رایگان بین پلیس بریتانیا

یک مسلمان بریتانیایی در حرکتی غیرمنتظر به توزیع رایگان بستنی بین پلیس این کشور پس از کنترل شورش‌های نژادپرستانه و ضد مهاجرتی اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الخلیج، در اقدامی غیرمنتظره، یک مرد مسلمان بریتانیایی که در شبکه های اجتماعی به عنوان «آقای تی، پادشاه دسرها» معروف است، با خودروی خود سراسر این کشور می چرخد و به نیروهای پلیس که برای کنترل شورش‌های نژادپرستانه و ضد مهاجران تلاش می کنند، بستنی رایگان می‌دهد.

عاشیق که نام واقعی صاحب حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی است، یک فیلم ویدیویی را در پلتفرم TikTok منتشر کرد که در شهر ساندرلند انگلیس فیلمبرداری شده است. این فیلم بیش از ۲.۶ میلیون بازدید داشته است.

این فیلم عاشیق را در حال ارایه بستنی برای افسران پلیس است و همراه این صحنه آهنگ یک برنامه تلویزیونی محبوب دهه ۱۹۸۰ گذاشته شده است.

 عاشیق با اشاره به کار سخت پلیس در مقابله با این موقعیت های پرتنش، به رویترز گفت: ما می خواستیم از آنها قدردانی کنیم. معتقدیم که ما تنها کمی از عشق مان به آنها را نشان می دهیم.

بر اساس نظرسنجی اخیر YouGov، ویدئو توزیع بستنی به پلیس با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم بریتانیا مواجه شد و اکثریت قریب به اتفاق مردم معتقدند که این شورش ها غیرقابل توجیه بوده است.

وی گفت :بیشتر تمجیدها از این فیلم از سوی غیرمسلمانانی است که به جامعه خود احترام می گذارند. واکنش به این فیلم نشانه تأمل است.

عاشیق گفت: این فقط رنگ اصلی بریتانیا و مردمی را که در اینجا زندگی می کنند و البته جنبه دوستانه مردم اینجا را نشان می دهد.

یکی از کاربران درباره این فیلم گفت: این فوق العاده است به یاد داشته باشید که زیر این لباس، یک پدر، شوهر، عمو، برادر و انسان وجود دارد.

 این ناآرامی ها هفته گذشته در اعتراضات ضد مهاجران در شهرها و شهرهای مختلف در سراسر بریتانیا آغاز شد که گروه های راست افراطی به مساجد و محل‌های اسکان پناهجویان حمله کردند.

کد خبر 1776610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha