چاپ ۴۳ هزار کارت نائب‌الشهید برای زائران در سه راهی کارزان ایلام

مجری طرح نائب‌الشهید با بیان اینکه این طرح در ۵ مکان در حال اجرا است گفت: ۴۳ هزار کارت نائب‌الشهید برای زائران در سه راهی کارزان ایلام چاپ شده است.

یونس محمدی مجری طرح نائب‌الشهید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام گفت: طرح نائب‌الشهید حال اجرا است و این طرح امسال در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، فرودگاه استان همدان، سه راهی کارزان ایلام، مرز شلمچه و عمود ۴۹۳ جاده نجف تا کربلا در حال اجرا است. 

وی افزود: در این طرح کارت‌هایی تحت عنوان نائب‌الشهید چاپ شده و در اختیار زائرین قرار می‌گیرد همچنین زائرین می‌توانند از نرم‌افزار نائب‌الشهید که اسم و عکس تمامی شهدا در آن موجود است شهید مورد نظر را استعلام کنند که عکس آن شهید چاپ و تقدیم زائر می‌شود و به نیابت از این شهید زیارت عتبات عالیات را به جای می‌آورد. 

مجری طرح نائب‌الشهید ادامه داد: تاکنون در موکبی که در سه راهی کارزان مستقر است ۴۰ هزار کارت نائب‌الشهیدی و توسط نرم‌افزار نیز ۳ هزار کارت برای زائران چاپ شده است. 

محمدی خاطرنشان کرد: خدمات‌دهی این موکب از ۶ صفر آغاز شده است و تا پایان اربعین ادامه دارد، همچنین تمام کارهای موکب با هزینه شخصی انجام می‌شود که یک کار خودجوش توسط فرزندان شهید کشور ایران است و امیدواریم مورد رضایت سرور و سالار شهیدان قرار گیرد.

کد خبر 1778204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha